اعلام آثار منتخب روز چهارم جشنواره فیلم مقاومت برای اکران آنلاین

تهران (پانا) - برنامه نمایش آنلاین آثار منتخب چهارمین روز مرحله دوم شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در دو پلتفرم اعلام شد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آثار منتخب روز چهارم جشنواره فیلم مقاومت برای اکران آنلاین

به گزارش ایرنا، فردا سه شنبه ۲۷ آذر ماه و همزمان با چهارمین روز برگزاری جشنواره فیلم مقاومت در قسمت اول برنامه نمایش آنلاین آثار منتخب در پلتفرم «عماریار»، از ساعت ۱۰ تا ۱۴، در بخش «مسابقه اصلی» مستند بلند «Gaza» به کارگردانی Garry Keane . Andrew McConnell تله فیلم «امان‌نامه» به کارگردانی محمد علیمهری و در بخش «سیدالشهدای مقاومت» داستانی کوتاه «ولد» ساخته امیرعباس ربیعی و نماهنگ «سیاه و سفید» ساخته محمدرضا ملاعباسی نمایش داده می‌شود.

در قسمت دوم نمایش‌ها و از ساعت ۱۴ تا ۱۸، در بخش «مسابقه اصلی»، مستندبلند «نت های مسی یک رویا» ساخته رضا فرهمند، فیلم کوتاه داستانی «On The Border» اثر ynchtyk Abylkasymo ، پویانمایی «پر» ساخته هادی امیری و رها فرجی و مستند «ماهرخ» ساخته سید حامد هاشمی و در بخش «فیلمسازان بسیجی» پویانمایی «کاش» ساخته هادی امیری و رها فرجی، مستند «زخم الماس» اثر عزیز بابانژاد و در بخش سیدالشهداس مقاومت، مستند livin My pain اثر vagif mustafayev اکران می شود.

در قسمت سوم و از ساعت ۱۸ تا ۲۲ نیز در بخش «مسابقه اصلی» پویانمایی «Winter memories» ساخته زهرا کبابیان و امیرمهدی صفدری و فیلم سینمایی «پینوکیو» به کارگردانی سید رضا صافی و در بخش «فیلمسازان بسیجی» نماهنگ «بوی گل» ساخته فرامرز گرجیان، به نمایش در می آید.

همچنین در قسمت اول برنامه نمایش آنلاین در پلتفرم «نمافیلم» آثار منتخب از ساعت ۱۰ تا ۱۴، در بخش «مسابقه اصلی» تله‌فیلم «مجنون بی لیلی» ساخته جهانبخش سلطانی، پویانمایی «بالانس» اثر رزان رستمی، پویانمایی «The March of the Missing» ساخته Marcos Almada Rivero و در بخش «سیدالشهدای مقاومت» نماهنگ «می ریم بالا بالاتر» ساخته مجید رستگار و صادق لطفی زاده و در بخش «فیلمسازان بسیجی» نماهنگ «یادها» اثر مرتضی مقدس نمایش داده می‌شود.

در قسمت دوم نمایش‌ها از ساعت ۱۴ تا ۱۸، در بخش «مسابقه اصلی» مستند بلند «عابدان کهنز» اثر مجید رستگار، مستند کوتاه «سیروس» اثر سید رضا صافی، فیلم کوتاه داستانی «سکوت» ساخته عمار خطی و نماهنگ «خاک مهر آیین» اثر جواد اشرفیان و در بخش «فیلمسازان بسیجی» پویانمایی «بازگشت» ساخته جلال نعیمی، نمایش داده خواهد شد.

در قسمت سوم و از ساعت ۱۸ تا ۲۲ نیز در بخش «مسابقه اصلی» فیلم کوتاه داستانی «Subjection» به کارگردانی علیرضا میرزایی و نماهنگ «پرواز خاموش» اثر امیرحسین بزرگ‌زادگان و در بخش «فیلمسازان بسیجی» فیلم داستانی بلند «ریشه‌ها» به کارگردانی محمدرضا معینی و در بخش «سیدالشهدای مقاومت» فیلم داستانی کوتاه «من امریکایی هستم» اثر امید میرزایی به نمایش در می آید.

همزمان با برگزاری مرحله دوم شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، آثار راه‌یافته به این جشنواره به صورت همزمان در دو پلتفرم «نما فیلم» namafilm.ir و «عمار یار» ammaryar.ir اکران می‌شود.

شانزدهمین جشنواره بین المللی مقاومت فیلم امسال در دو مرحله زمانی برگزار می‌شود، مرحله اول مقاومت همزمان با هفته دفاع مقدس از ٣١ شهریور تا ۶ مهر و در سه بخش مدافعان سلامت و بخش ملی فیلم سازان بسیجی و جشنواره جشنواره ها به علاوه اهدای نشان رسول برگزار شد.

بر اساس آمار دبیرخانه، در مرحله نخست، ۲۱۰ اثر به بخش جشنواره جشنواره‌ها و هزار و ۳۴۲ اثر به بخش مدافعان سلامت شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت ارسال شده بود. مجموع آثار رسیده به این دوره از جشنواره از زمان انتشار فراخوان تا پایان مهلت ارسال آثار ۱۰ هزار و ۴۹ اثر بود.

مرحله دوم جشنواره نیز از یکم آذر ماه آغاز تا هفتم آذر جاری همزمان با هفته بسیج در بخش‌های مسابقه اصلی، سیدالشهدای مقاومت، روایت قلم، نقد، پژوهش، تحلیل، فیلم به معنای مطلق و انتخاب برگزیدگان ملی فیلمسازان بسیجی به دبیری مهدی عظیمی‌میرآبادی و به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار