پیام تسلیت سردار مطهری در پی در گذشت معاون توسعه منابع سازمان پژوهش

تهران (پانا) -  رئیس سازمان بسیج فرهنگیان در پی در گذشت  شهادت جانباز اسدالله مرتضایی معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش پیام تسلیت صادر کرد‌.

کد مطلب: ۱۱۴۱۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت سردار مطهری در پی در گذشت معاون توسعه منابع سازمان پژوهش

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان، متن پیام تسلیت سردار عباس مطهری رئیس سازمان بسیج فرهنگیان در پی در گذشت شهادت جانباز اسدالله مرتضایی معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

جانبازان، سالکانی هستند که در طی طریق، از کاروان شهادت جا مانده اند و خدای سبحان چنین مقرر داشته است که مرغ روحشان چند صباحی دیگر در قفس تن و در حصار خاک باقی بماند.

خبر عروج جانباز سرافراز میدان‌های جهاد، دکتر اسدالله مرتضایی موجب تالم و تاثر اینجانب گشت. ایشان مردانه در مقابل سختی‌های دوران جانبازی ایستادند و صبوری را درسی برای همه قرار دادند. از دست دادنش برایمان سخت، ولی رسیدن به آرزویش که همان شهادت در راه خدا بود دل انسان را آرام می کند.

اینجانب شهادت این مجاهد دیروز و امروز را به خانواده محترمشان و همکاران آن عزیز سفرکرده تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجاتش را از خدای شهیدان مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار