بیست ودومین مانور سراسری زلزله وایمنی با همراهی خانواده ها برگزارمی شود

اردبیل (پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل از برگزاری بیست ودومین مانور سراسری زلزله و ایمنی ویژه دانش آموزان و اعضای خانواده ها در بستر شبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
بیست ودومین مانور سراسری زلزله وایمنی با همراهی خانواده ها برگزارمی شود

پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل در گفت وگو با پانا اظهار کرد: همه ساله همزمان با سراسر کشور مانور سراسری زلزله وایمنی در مدارس این استان نیز به همت سازمان دانش آموزی و با مشارکت اداره کل آموزش وپرورش، مدیریت بحران استانداری، صداوسیما، مرکز فوریتهای پزشکی، جمعیت هلال احمر و سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی و شهرداری به منظور ارتقای آمادگی عمومی برای مواجهه با اثرات زلزله و بلایای طبیعی برگزار می شود.

او ادامه داد: امسال نیز با توجه به شرایط خاص و همچنین غیر حضوری بودن آموزش دانش آموزان ،بیست ودومین مانور سراسری زلزله وایمنی ویژه دانش آموزان و اعضای خانواده ها روز شنبه هشتم آذرماه در بستر شبکه شاد برگزار می شود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان تصریح کرد: در این خصوص راهنما واطلاعیه هایی به مدارس سراسر استان ارسال شده تا نواحی و مناطق طبق سنوات گذشته ضمن اطلاع رسانی دقیق به دانش آموزان نسبت به اجرای هر چه بهتر و مطلوبتر این برنامه در بستر شبکه شاد اهتمام ورزند.

اصغری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مانور در دو محور و در قالب موضوع محتوای آموزشی و فیلم نحوه اجرای مانور برگزار می شود که مهلت ارسال آثار در بخش اول یعنی محتوای آموزشی تا ۱۵ آذر و در بخش دوم یعنی اجرای مانور ۱۳ آذرماه خواهد بود.
او اضافه کرد: دانش آموزان می توانند براساس راهنمای اجرای مانور که به کلیه واحدهای آموزشی استان ارسال شده و همچنین با مراجعه به سامانه ارتباطی پیشتازان (ساپ) در شبکه شاد ،نسبت به تولید محتوای آموزشی در قالب فیلم آموزشی، موشن گرافی ،اینفو گرافی ، اسلاید، پوستر و نقاشی با حداکثر حجم ۱۰ مگابایت ازطریق شبکه شاد به دبیرخانه مانور به آدرس parvareshi۴@ ارسال کنند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان یادآور شد: دانش آموزان همچنین می توانند با مطالعه دقیق راهنمای اجرای مانور در صبح روز شنبه ۸ آذر ماه در منازل حضور داشته به محض شنیدن صدای آژیر از طریق رایو سراسری نسبت به اجرای پناهگیری صحیح و خروج اضطراری اقدام و از این عملیات خود فیلمی با حداکثر حجم ۱۰ مگابایت تهیه و از طریق شبکه شاد به دبیرخانه مانور ارسال کنند.

اصغری گفت: ضمنا به ۶ اثر برتر و برگزیده هدایایی به رسم یادبود از سوی سازمان دانش آموزی استان اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار