با هدف تکریم خیر مدرسه ساز برگزار شد؛

دیدار معاون برنامه‌ریزی سازمان نوسازی مدارس با اکبر ابراهیمی

تهران (پانا) - معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور به همراه مدیرکل دفتر مشارکت‌ها با حضور در دفتر کار «حاج اکبر ابراهیمی» خیر مدرسه ساز از وی تقدیر کردند.

کد مطلب: ۱۱۴۱۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
دیدار معاون برنامه‌ریزی سازمان نوسازی مدارس با اکبر ابراهیمی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، با هدف تکریم خیرین دیدار فاطمه مهاجرانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌ها و محمدعلی قورچی‌بیگی مدیرکل دفنتر مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور با "حاج اکبر ابراهیمی" خیر بزرگ مدرسه سازو عضو هیئت مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز برگزار شد.

فاطمه مهاجرانی در این دیدار ضمن تمجید از خیرین مدرسه ساز به خدمات گسترده حاج اکبر ابراهیمی در طول بیش از دو دهه فعالیت خیری اشاره کرد و گفت: اقدامات این خیر بزرگ موجب برکات فراوانی در راستای محرومیت زدایی بوده است که سرآمد آن در حوزه مدرسه سازی است که متولی و موجب اثرات ماندگاری بوده اند.

در ادامه نیز اکبر ابراهیمی با اشاره به اینکه انجام کار خیر موجب برکت مال خیّر می‌شود، اظهار کرد: با توجه به نیاز مناطق محروم کشور و دانش آموزان چندین پروژه را در زمینه های مختلف آموزشی و آبرسانی در دست ساخت داریم و آخرین نمونه کمک به ساخت مدرسه روستای گواتامک سیستان و بلوچستان با همکاری نوسازی مدارس است.

شایان ذکر است این خیر نیک اندیش تاکنون بیش از 170 مدرسه را در مناطق مختلف کشور ساخته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار