برگزاری بخش خیابانی و محیطی جشنواره تئاتر مقاومت در تهران

تهران (پانا) - مدیر بخش خیابانی و محیطی جشنواره تئاتر مقاومت جزئیات برگزاری این بخش را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بخش خیابانی و محیطی جشنواره تئاتر مقاومت در تهران

به گزارش روابط عمومی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت داریوش نصیری مدیر بخش خیابانی و محیطی جشنواره تئاتر مقاومت گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های به‌ عمل آمده توسط ستاد برگزاری جشنواره تئاتر مقاومت و با در نظر گرفتن جوانب بهداشتی در شرایط کرونایی تصمیم گرفتیم که این بخش را با حضور گروه‌های نمایشی به‌صورت زنده در شهر تهران، با شرایط ویژه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز برگزار کنیم.
نصیری افزود: بخش خیابانی و محیطی جشنواره با حضور داوران جشنواره و به‌صورت زنده برگزار خواهد شد و در صورت مساعد بودن شرایط پس از اتمام تعطیلی دوهفته‌ای سعی داریم همزمان با برگزاری آنلاین بخش صحنه‌ای و دانشجویی، این بخش را نیز به‌صورت متمرکز و زنده در تهران برگزار کنیم.
وی در پایان گفت: لازم به ذکر است که پیش از این و با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با انجمن هنرهای نمایشی استان فارس قرار بود که این بخش در شهر شیراز برگزار شود، که به‌دلیل منع تردد بین استان‌ها و همچنین درخواست گروه‌های نمایشی تصمیم بر آن شد تا بخش نمایش خیابانی و محیطی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت همزمان با برگزاری آنلاین سایر بخش‌ها در تهران برگزار گردد.
هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری حمید نیلی آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار