تقدیر از رتبه اول مسابقات عکاسی از خانه های محمدی در منطقه14

تهران (پانا) - زینب عبدالمحمدی، مدیر دارالقران بشری به همراه محترم سعادتی، معاونت پرورشی دبستان دخترانه هاشمی نژاد از رتبهٔ اول مسابقات دارالقران تحت عنوان "عکاسی از خانه های محمدی" تقدیر کردند.

کد مطلب: ۱۱۴۰۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر  از رتبه اول مسابقات عکاسی از خانه های محمدی در منطقه14

زینب عبدالمحمدی، طی نشست کوتاهی در دبستان هاشمی نژاد منقطهٔ۱۴ شهر تهران، به پیگیری های معاونت پرورشی این دبستان اشاره کرد و گفت: دیگر عوامل و مدیریت این دبستان نیز نقش مهم و اساسی در تشویق دانش آموزان برای شرکت در مسابقات دارالقرآن بشری داشتند.
زینب عبدالمحمدی در ادامهٔ صحبت هایش، به فعالیت هایی که مسئولین مدارس دیگر درحیطهٔ تشویق دانش آموزان در زمینه شرکت در مسابقات انجام دادند اشاره کرد و از این عوامل به جهت نقش پر رنگشان در حیطهٔ سوق دادن دانش آموز به سوی اینگونه مسابقات فرهنگی و قرآنی قدردانی کرد.

وی افزود: دانش آموزان دراین شرایط سخت بیش از هرزمان دیگر نیاز به برنامه های متنوع و فرهنگی در دنیای مجازی دارند. این روزها به جهت خانه نشینی و محروم بودن این دانش آموزان از فضای مدرسه باید شرایط عاطفی آنها را درک کرده و با داشتن سعی و تلاش همگانی در کنار برنامه های آموزشی جدی، به برنامه هایی که کمک به رشد فرهنگی می کند و موجب شاداب سازی نسل جوان می شود پرداخت.
در آخر زینب عبدالمحمدی به همراه معاونت پرورشی دبستان هاشمی نژاد، با اهدای جایزه به ریحانه نهاردانی، رتبهٔ اول مسابقات مجازی تحت عنوان عکاسی از خانه های محمدی از تلاش های این دانش آموز تقدیر کردند.

*مهسا اکبری، خبرنگار دانش آموز منطقه۱۴

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار