راه اندازی کانال "ترنم ولایت" در دبیرستان فدک منطقه یک

تهران(پانا)- با همت وهمکاری اعضای انجمن اسلامی و معاونت پرورشی دبیرستان فدک منطقه یک کانال ترنم ولایت راه اندازی شد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی کانال "ترنم ولایت" در دبیرستان فدک منطقه یک
فاطمه معتمدی عضو انجمن اسلامی مدرسه فدک در گفتگو با پانا اعلام کرد: کانال ترنم ولایت با همت وهمکاری بچه های انجمن اسلامی و معاونت پرورشی دبیرستان فدک منطقه یک تشکیل شده و در روز جمعه ۹۹/۸/۳۰ با ارسال پیام به دانش آموزان مدرسه از آن ها دعوت شد که به این کانال بپیوندند.
وی هدف از ایجاد این کانال را این چنین بیان کرد: هدف این است که مجموعه ای از کارهای فرهنگی اجتماعی و مذهبی را در مناسبت ها مختلف انجام دهیم و همچنین برنامه های ثابتی دیگری را هم در طول سال تحصیلی در نظر گرفته‌ایم؛ برای مثال در بخش کتابخوانی قصد داریم کتابی توسط بچه های انجمن قرائت شود و دانش آموزان از فایل صوتی آن که همراه با متن کتاب در کانال گذاشته می شود استفاده کنند.
معتمدی افزود: برنامه ثابت دیگری که در نظر داریم، سه شنبه های مهدوی است که سعی داریم در روزهای سه‌شنبه برای شناخت بیشتر و بهتر امام زمان(عج) قدمی برداریم.
معتمدی در ادامه با اشاره به سایر برنامه ها گفت: قصد داریم توسط یکی دیگر از اعضای انجمن آموزش های آشپزی و فوت و فن های آشپزی را در کانال ارائه دهیم. همچنین قصد داریم اخبار مهم در حوزه‌های مختلف مثلاً سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و حتی اخبارکرونا را هم در کانال ارائه کنیم.‌
وی اضافه کرد: همچنین جهت یادآوری آموزش احکام بخش "نکات منتخب احکام شرعی" را نیزدر کانال قرار می دهیم و طی برنامه ریزی هایی که انجام شده است این بخش با احکام نماز شروع خواهد شد.البته جهت افزایش اطلاعات عمومی بچه ها وجذابیت کانال مسابقه، نکات جالب، معما و... نیز افزوده می شود.
در آخر معتمدی تاکید کرد که در ارائه محتوا در کانال اولویت ما مناسبت ها خواهد بود وسعی می کنیم با تمرکز بیشتر در برگزار کردن و تولید محتوا برای هر مناسبت به روز و با حداکثر جذابیت برای مخاطبین کانال باشیم.
*فاطمه محمدی، خبرنگار دانش آموز پانا منطقه۱

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار