۲۱ داوطلب شاهد بدون سهمیه حائز رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور شدند

تهران (پانا) - معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت ۲۱ نفر از داوطلبان شاهد و ایثارگر بدون احتساب سهمیه ایثارگران حائز رتبه‌های دو رقمی کشوری آزمون سراسری شدند.

کد مطلب: ۱۱۴۰۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
۲۱ داوطلب شاهد بدون سهمیه حائز رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور شدند

به گزارش بنیاد شهید، سردار یعقوب سلیمانی از موفقیت چشمگیر تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر در آزمون سراسری سال جاری خبر داد و با قدردانی از دست‌اندرکاران طرح شاهد گفت: اهتمام ویژه به امور آموزشی جامعه ایثارگری و توجه خاص به مشاوره و هدایت تحصیلی از برنامه‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال جاری بوده است.
وی خاطرنشان کرد: بی‌تردید کسب چنین رتبه‌هایی حاصل بهره‌گیری از استعداد و تلاش بی‌وقفه و مجدانه داوطلبان شاهد و ایثارگر در عرصه کسب علم بوده و مایه فخر و مباهات است که فرزندان شهدا و ایثارگران معزز همچون پدران خود اسوه‌های همیشه جاودان در عرصه‌های مختلف با تکیه بر ایمان و پشتکاری وصف‌ناپذیر پیشتاز و موفق هستند.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید ادامه داد: کسب رتبه‌های بالای آموزشی بدون احتساب سهمیه و در رقابت علمی کاملاً آزاد، تبلیغات منفی بدخواهان در خصوص سطح کیفی آموزش جامعه معزز و پرتلاش ایثارگری را به‌طور کامل خنثی می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: در پنج سال گذشته در مجموع تعداد ۱۰۶ نفر از ایثارگران عزیز حائز رتبه زیر ۱۰۰ کشوری شده‌اند، از این رو کسب رتبه‌های دو رقمی کشوری ۲۱ نفر از داوطلبان شاهد و ایثارگر در آزمون امسال، در مقایسه با جامعه آماری کل، بسیار افتخار انگیز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار