مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند خبر داد:

تهیه و اهدای 31 دستگاه تبلت و گوشی توسط فرهنگیان بیرجند

بیرجند(پانا)- محمدحسین یکه خانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند گفت: با همت و تلاش بیش از 76 نفر از فرهنگیان شهرستان 31 دستگاه تبلت و گوشی برای دانش آموزان نیازمند تهیه گردید.

کد مطلب: ۱۱۴۰۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
تهیه و اهدای 31 دستگاه تبلت و گوشی توسط فرهنگیان بیرجند

به گزارش خبرنگارپانا، محمدحسین یکه خانی صبح امروزبا اعلام این خبر گفت: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی حضوری کلاس های درس در اسفندماه سال گذشته، آموزش دانش آموزان تعطیل نشد و معلمان گرانقدر شهرستان جهادگونه، پای کار آمده و آموزش دانش آموزان را از طریق فضای مجازی دنبال کردند.
وی افزود: متاسفانه تعدادی از دانش آموزان شهرستان به دلایل مختلف از جمله نداشتن گوشی و تبلت، نبود اینترنت و ... به فضای مجازی دسترسی نداشتند که با تهیه و توزیع درسنامه و برگزاری کلاس های حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی آموزش آن ها پیگیری شد.
یکه خانی در ادامه به راه اندازی پویش اردیبهشت مهربانی توسط فرهنگیان شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای اردیبهشت ماه با راه اندازی پویش اردیبهشت مهربانی توسط فرهنگیان و دانش آموزان بیش از 5 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی توسط همکاران و دانش آموزان مدارس جمع آوری و بین دانش آموزان نیازمند شهرستان توزیع گردید.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به خرید تبلت و گوشی توسط همکاران برای دانش آموزان نیازمند گفت: با همت و تلاش بیش از 76 نفر از همکاران مدارس شهرستان 31 دستگاه گوشی و تبلت برای دانش آموزان نیازمند مدارس تهیه و توزیع گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار