رئیس سازمان دانش آموزی بافق:

اولین دوره مجلس دانش آموزی شهرستان بافق تشکیل می شود

بافق (پانا) - با ابلاغ بسته تحولی سازمان دانش آموزی کشور ، اولین دوره مجلس دانش آموزی شهرستان بافق تشکیل می شود.

کد مطلب: ۱۱۴۰۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اولین دوره مجلس دانش آموزی شهرستان بافق تشکیل می شود

در راستای بسته تحول آفرینی سازمان دانش آموزی کشور با رویکرد اجتماعی و عنوان هر دانش آموز ، یک نقش اجتماعی، تشکیل مجلس دانش آموزی مناطق، نواحی و شهرستان های کشور ابلاغ شد.

رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان بافق از این ابلاغ با عنوان طرح تربیت تمام ساحتی یاد کرد و گفت: مصمم به واگذاری و برون سپاری نقش های اجتماعی به دانش آموزان هستیم و در این راستا اولین دوره مجلس دانش آموزی شهرستان بافق تشکیل می شود.

آخوندی افزود: نمایندگان این مجلس را رؤسا و نایب رئیسان شوراهای دانش آموزی مدارس متوسطه شهرستان تشکیل می دهند و بنا داریم کمیسیون ها و کارگروه های تخصصی حتی به صورت مجازی تشکیل شده و به فعالیت بپردازند.

رئیس دبیرخانه مجلس دانش آموزی بافق ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان سازمان دانش آموزی استان و کشور عنوان کرد: بی شک مجلس دانش آموزی همان فعالان اجتماعی دانش آموزی خواهند شد. وی به سخن دکتر کاظمی، رئیس سازمان دانش آموزی کشور و معاون پرورشی و فرهنگی وزیر اشاره کرد و اذعان داشت: بی شک اگر از ما بپرسند نمونه‌ای از محصولات آموزش و پرورش را در تربیت انسان‌های مومن، متعهد، نقاد، مطالبه گر و با اعتماد به نفس نشان دهید به یقین می‌گویم محصولی بهتر از دانش‌آموزان مجلس نداریم.

مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان بافق در پایان از سارا فلاح مبارکه و پریسا حسینی دو نماینده بافقی در مجلس دانش آموزی کشور یاد کرد و گفت: امیدوارم نمایندگان دانش آموزی این مجلس نیز با فکری باز ، اندیشه ای نو و منطقی منعطف ، نویسنده اسناد ارزشمندی در حوزه دانش آموزی جهت ارجاع به مجلس دانش آموزی استان و کشور باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار