شهردار صفادشت ملارد:

برخورد قانونی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در صفادشت ملارد

ملارد(پانا)- شهردار صفادشت از رسیدگی به ١٠۵ پرونده تخلفات ساختمانی درکمیسیون ماده ١٠٠ این شهرداری در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
برخورد قانونی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در صفادشت ملارد

به گزارش روابط عمومی شهرداری صفادشت، محمدعلی کریمی شهردار صفادشت تخلف ساختمانی را به معنی نقض قوانین شهرسازی و بی‌توجهی به مقررات ساخت و ساز وعدم رعایت نکات ایمنی، بهداشتی و فنی مربوط به ساخت ساختمان دانست و افزود: این شهرداری با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و خلاف اصول شهرسازی برخورد قانونی خواهدکرد.

شهردار صفادشت با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون ماده صد این شهرداری جهت رسیدگی به ساخت و سازهای مازاد بر پروانه و غیرمجاز سطح شهر در شش ماهه اول سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون به ١٠۵ مورد پرونده در این کمیسیون رسیدگی شده است که در برخی موارد رأی تخریب نیز صادر شده است.

شهردار صفادشت در پایان داشتن شهری باساختمانهای ایمن وفضای بصری مناسب را، حق همه شهروندان دانست و گفت: داشتن شهری ایمن با استاندارهای شهرسازی صرفاً با همکاری و تعامل شهروندان و شهرداری میسر می‌باشد و شهرداری وظیفه دارد نسبت به احقاق حقوق شهروندان بر اساس آنجه که رسالت اداری آن است اهتمام ورزد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار