تکلیف زمان آغاز لیگ برتر فوتسال مشخص شد

تهران (پانا) - رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال درباره زمان آغاز لیگ برتر فوتسال توضیح داد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تکلیف زمان آغاز لیگ برتر فوتسال مشخص شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دکتر توحید سیف برقی، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون درباره شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: سازمان لیگ فوتسال در نیمه شهریور ماه ۹۹ با توجه به پتانسیل های علمی و سخت افزاری در فوتسال کشور، تصمیم گرفت تا مسابقات لیگ فوتسال را همانند لیگ فوتبال با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کند. تمامی اقدامات لازم جهت اخذ مجوز شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال از سوی فدراسیون فوتبال انجام شده است و باید منتظر تصمیم گیری نهایی وزارت بهداشت باشیم. همچنین در هفته گذشته نیز نامه ای رسما از سوی دکتر علی نژاد ، معاون توسعه ورزش و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برای وزارت بهداشت نیز مجددا ارسال شده است.

وی افزود: بلافاصله این درخواست به فدراسیون پزشکی ورزشی و نهایتا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارسال شد که با اعلام فدراسیون پزشکی ورزشی، پروتکل بهداشتی، توسط کمیته پزشکی فدراسیون جهت تیم های ملی و لیگ فوتسال به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارائه گردید که فقط برای تیم های ملی مجوز صادر شد. این در حالی است که همزمان با لیگ فوتسال لیگ های بسکتبال، والیبال و بسکتبال مجوز فعالیت دریافت کردند.

رئیس کمیته پزشکی در پایان اظهار داشت:همه دغدغه سازمان لیگ فوتسال و فدراسیون فوتبال با توجه نظر دبیر کل، رییس کمیته فوتسال و سرمربی تیم ملی برای برگزاری هرچه سریعتر لیگ است. زیرا با توجه به مسابقات جام ملت های فوتسال آسیا در اواخر سال99، برگزاری لیگ منظم فوتسال با رعایت پروتکل های سخت گیرانه الزامی است.به همین دلیل امیدواریم هر چه سریعتر شاهد صدور مجوز برگزاری این رقابت ها باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار