قدردانی از ۹ ماه مجاهدت شبانه‌روزی کادر درمان استان فارس

شیراز(پانا)-رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به گذشت ۹ ماه از نخستین روزهای اپیدمی کروناویروس در استان فارس، از ۹ ماه مجاهدت شبانه روزی مدافعان سلامت استان قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی از ۹ ماه مجاهدت شبانه‌روزی کادر درمان استان فارس

مهرزاد لطفی در نشست امروز ستاد دانشگاهی مدیریت کروناویروس که صبح امروز دوم آذر برگزار شد، دفاع از کیان سلامت مردم در این ماه‌ها را جانانه خواند و گفت: مدافعان سلامت استان فارس در این ماه ها تا پای جان از سلامت مردم دفاع کردند و همه همت خود را به صورت شبانه روزی در این مسیر به کار بستند.
او با ادای احترام به شهدای مدافع سلامت استان، مجموعه دانشگاه را که در اقصی نقاط استان برای مبارزه با کرونا بسیج شده اند، همرزمان آن شهدای والامقام در خط مقدم جهاد سلامت دانست.
لطفی با بیان اینکه محدودیت های جدید کرونایی از دیروز در کشور و استان فارس آغاز شده است، آن را فرصتی برای برون رفت از شرایط کنونی و آمارهای نگران کننده ابتلا و جان باختن هم استانی ها دانست و از هم استانی‌ها خواست تا با پایبندی و رعایت اصول بهداشتی و پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی، پشتیبان مدافعان سلامت باشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین به پیگیری آخرین وضعیت سلامت کارکنان مبتلا به کووید ۱۹ در مجموعه دانشگاه پرداخت و ضمن ارائه دستورات لازم در زمینه ارائه خدمات درمانی، برای آنان آرزوی سلامتی کرد.
او در ادامه به بررسی فعالیت آزمایشگاه‌های تشخیصی در استان و در دیگر دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی استان پرداخت و ثبت دقیق خدمات در سامانه های پیش بینی شده را با هدف برنامه ریزی صحیح در ستاد کرونای استان، مورد تاکید قرار داد.
بررسی آخرین وضعیت ابتلا در شهرهای مختلف استان، روند پذیرش و بستری بیماران در بخش های عادی و مراقبت ویژه و علت های جان باختن مبتلایان طی ۲۴ ساعت گذشته، از دیگر محورهای مورد ارزیابی رئیس دانشگاه در ادامه نشست امروز بود.
همچنین روند آغاز فعالیت مرکز ۱۶ ساعته منتخب درمان سرپایی کرونا در شهر صدرا و دیگر مراکز ۱۶ ساعته استان در این نشست بررسی شد.
اعلام گزارش وضعیت پذیرش و بستری در بخش های عادی و مراقبت های ویژه بیمارستان های استان با حضور معاون درمان دانشگاه، دیگر بخش نشست امروز این ستاد بود.
دیگر معاونان و مدیران ارشد دانشگاه نیز گزارش آخرین اقدامات حوزه های مختلف را در زمینه تحقق برنامه های مقابله با کروناویروس به رئیس دانشگاه اعلام کرده و پیرامون بهبود برنامه ها، تبادل نظر شد.
دویست و نهمین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت کروناویروس صبح امروز، دوم آذر، در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار