آموزش خبرنویسی در شبکه شاد به دانش‌آموزان داوطلب پانا ناحیه یک ری

شهرری (پانا)- این آموزش با هدف تعامل و همفکری برای ایجاد انگیزه ، همدلی و همفکری بیشتر و داشتن افق روشن در عرصه خبر و خبرنگاران دانش‌آموزان در شبکه مجازی شاد برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۴۰۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش خبرنویسی  در شبکه شاد به دانش‌آموزان داوطلب پانا ناحیه یک ری

افسانه شهبازی مسئول سازمان دانش‌آموزی اداره آموزش وپرورش ناحیه یک ری در این رابطه اظهار کرد: داشتن مهارت ارتباطی در سطح عالی برای یک خبرنگار از ضرورت‌ها است و او باید بتواند و با تمام افراد ارتباط خوب و مناسبی برقرار سازد و بتواند اطلاعات لازم برای گزارش خود را به دست آورد.

او افزود: حرفه خبرنگاری حرفه‌ای سخت در کنار زیبایی‌های خاص خودش است از این رو خبرنگاران دانش‌آموزی خبرگزاری پانا ناحیه یک ری با تعامل و همفکری یکدیگر می‌توانند در جهت رشد و بالندگی خود نقش موثری داشته باشند.

در ادامه سمیه نیک‌فکر رابط خبرگزاری پانا آموزش و پرورش ناحیه یک ری با اشاره به یکی از ویژگی‌های این حرفه گفت: یک خبرنگار باید کنجکاو و پرسشگر باشد و در مورد هر سوژه‌ای بتواند با تحقیق و پرسش اطلاعات لازم را به دست آورد و از قدرت ارتباط اجتماعی بالایی برخوردار باشد.

او با اشاره به اینکه یک خبرنگار باید قدرت گفتار خوبی داشته باشد افزود: یک خبرنگار موفق باید قدرت گفتار و نوشتاری خوبی داشته باشد تا بتواند خبر خوبی را ارائه دهد و در ساده‌ترین تعریف باید گفت خبرنگار کسی است که به حرفه‌ی خبرنگاری مشغول است که با استفاده از منابع خبری وظیفه تهیه گزارش کامل و قابل فهم برای عموم مردم را برعهده دارد.

نیک‌فکر عنوان کرد: کلاس‌های آموزشی خبرنگاری پانا هر ساله باحضور دانش‌آموزان پرشور و مشتاق داوطلب در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزار می‌شد که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی در شبکه شاد کار خود را ادامه می‌‌دهد.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار