تله تئاترهایی که از شبکه چهار پخش می شود؛ پیچ تند، گفتگوی شبانه، آرامش از نوعی دیگر و چرخ دنده

تهران (پانا) - پیچ تند، گفتگوی شبانه، آرامش از نوعی دیگر و چرخ دنده عناوین تله تئاتر هایی است که در هفته جاری از شبکه چهار سیما پخش می شود.

کد مطلب: ۱۱۴۰۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
تله تئاترهایی که از شبکه چهار پخش می شود؛ پیچ تند، گفتگوی شبانه، آرامش از نوعی دیگر و چرخ دنده

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، شبکه چهار سیما که به صورت هفتگی جمعه ها ساعت ۱۵ یک تله تئاتر منتخب را روانه آنتن پخش می کند‌.،به احترام تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، دو هفته استثنائا برنامه های زنده شبانه همچون شب های هنرپخش نمی شود. به همین منظور علاوه بر روز جمعه، از یکشنبه 2 آذر شبها ساعت ۲۳ یک تله تئاتر منتخب تقدیم علاقه مندان به هنرهای نمایشی می کند.

در ادامه اطلاعات تله تئاتر ها آمده است:

*«پیچ تند» به کارگردانی مهرداد رایانی مخصوص یکشنبه 2 آذر ساعت 23 پخش می شود.

در این تئاتر تلویزیونی سیامک صفری، مجید صالحی و علیرضا مهران به ایفای نقش پرداخته اند و مهرداد رایانی مخصوص کارگردان هنری و مسعود فروتن کارگردان تلویزیونی این مجموعه را برعهده داشته اند.

«پیچ تند» به تهیه‌کنندگی شهرام ریحانی تهیه شده و اقتباسی از یک اثر آلمانی و کمیک نوشته تانکر دز است که مترجمی آن را اصغر نصرتی برعهده داشته است.

*«گفتگوی شبانه» ساخته داریوش مودبیان دوشنبه 3 آذر ساعت 23 پخش می شود.

علی نصیریان و مهدی فتحی در این تله تئاتر به ایفای نقش پرداخته‌‌اند .

*تله تئاتر «آرامش از نوعی دیگر» به کارگردانی شهره لرستانی سه شنبه 4 آذر ساعت 23 پخش می شود.

تله‌تئاتر «آرامش از نوعی دیگر» بر اساس نوشته‌ای از تام. اس.تاپارد ساخته شده و هادی مرزبان، اکبر زنجانپور، شهره لرستانی، شقایق فراهانی، عباس غفاری و فرمیسک فاریا از جمله بازیگران آن هستند.

زنجانپور ایفاگر نقش اصلی نمایش تلویزیونی «آرامش از نوع دیگر» است که توسط علی‌اصغر آزادان تهیه‌ شده است.

*اولین قسمت از تله تئاتر دو قسمتی «چرخ دنده» به کارگردانی قطب‌الدین صادقی و تهیه کنندگی عباس رضایی،جمعه 7 آذر ساعت 15 پخش می‌شود.

متن اصلی «چرخ دنده» را ژان پل سارتر نوشته و داریوش مودبیان آن را ترجمه کرده است.

جمشید جهانزاده، کاظم هژیر آزاد، کرامت رودساز، مهدی تقی‌نیا، دکتر محمود عزیزی و فریبا خادمی از جمله بازیگران «چرخ دنده» هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار