55 هزار تست آزمایشگاهی کرونا در سیستان و بلوچستان گرفته شد

زاهدان(پانا) _ رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اعلام کرد از ابتدای بحران کرونا تا کنون 55 هزار تست آزمایشگاهی ازبیماران مشکوک به کرونا گرفته شده است که بیش از21 هزار و 900 مورد آن مثبت بوده است.

کد مطلب: ۱۱۴۰۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
55 هزار تست آزمایشگاهی کرونا در سیستان و بلوچستان گرفته شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سید محمد هاشمی شهری با بیان این که بیش از 9 ماه تمام همکاران ما در 9 آزمایشگاه ویژه کرونا در استان خدمات تشخیصی و آزمایشگاهی بیماران مشکوک به کرونا را برعهده دارند، اظهار کرد : تاکنون موارد بیش از 21 هزار و 900 مورد آزمایشگاهی مثبت مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده است.
وی ادامه داد: در حوزه خدمات تشخیصی در بحران کرونا خدمات بزرگی رقم زده شد بطوریکه در طی این بحران 9 آزمایشگاه ویژه کرونا در سطح استان استقرار یافت و از ظرفیت های منابع انسانی و پشتیبانی موجود خدمات تشخیصی بصورت جهادی به مردم عزیز استان ارائه شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خدمات مراکز 16 ساعته غربالگری را نیز یکی از اقدامات موثر در کاهش بار مراجعین بیمارستانها بر شمرد و گفت: در 13 مرکز غربالگری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و سایر مراکز غربالگری استان تا کنون بیش از 200 هزار نفر از هم استانی ها مورد ویزیت قرار گرفته اند.
هاشمی شهری آموزش به مردم، اطلاع رسانی گسترده، و از طرفی مشارکت مردم عزیز در زمینه اهتمام ورزیدن به هشدارهای بهداشتی را از مهمترین موارد کنترل چرخه کرونا عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار