مختاری شهردار شهرقدس:

افزایش سرانه ورزشی در شهرقدس

شهرقدس (پانا)- با افتتاح 4 سالن ورزشی، سرانه ورزش برای شهروندان شهرقدس 20 هزار متر افزایش یافت.

کد مطلب: ۱۱۴۰۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
افزایش سرانه ورزشی در شهرقدس

به گزارش اداره روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس، مسعود مختاری شهردار قدس توجه به حوزه ورزش را یکی از اولویت‌های شهرداری شهرقدس عنوان کرد و در این‌باره گفت: احداث اماکن و فضاهای ورزشی با اهدافی همچون افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان، تفریح سالم و تقویت ورزش قهرمانی، طی سال‌های اخیر، به طور جدی از سوی مدیریت شهری دنبال شده است زیرا ورزش بر نشاط اجتماعی و کاهش آسیب‌های شهری تأثیر مثبت دارد و از سیاست‌های شهرداری توجه به این موضوع از طریق افزایش فضاهای ورزشی می‌باشد.

او افزود: با تخصیص سرانه ورزشی علاوه بر افزایش عدالت، در دسترسی به فضاهای ورزشی و ارتقای نشاط اجتماعی، بستر لازم برای تنوع‌بخشی به ورزش همگانی و قهرمانی فراهم می‌شود.

شهردار با تاکید بر توسعه سرانه ورزشی در شهرقدس اشاره کرد: افزایش سرانه ورزشی یکی از ارکان رشد و گسترش ورزش در تمامی ابعاد و زمینه‌ها است و این مورد به شدت در این منطقه احساس می‌شد، که با بررسی‌های صورت گرفته، برنامه‌ریزی در حوزه ارتقای فضای ورزشی انجام گرفت.

مختاری بیان کرد: با بررسی‌ها و مطالعات انجام گرفته درخصوص نیاز مناطق در حوزه ورزش، ۴ سالن ورزشی تکمیل و تحویل جامعه ورزشی شده‌اند که این سالن‌ها شامل سالن شهید حیدری و سالن خانه کشتی در منطقه دو شهرداری، سالن ورزشی در خیابان نفت و سالن ورزشی خدمات موتوری در منطقه یک هستند.

مهندس مختاری در ادامه به‌منظور افزایش سرانه ورزشی از آغاز عملیات اجرایی دو استخر دو قلوی مجزا برای بانوان و آقایان که جمعاً شامل چهار استخر خواهد بود و عملیات اجرایی آن‌ شروع شده است خبر داد.

او اظهار کرد: امیدواریم با اجرایی شدن پروژه‌های در دستور کار طی سال جاری، گام مهمی در توسعه ورزش و رفاه شهروندان برداشته و شاهد نشاط بیشتر شهروندان به خصوص جوانان در شهرقدس باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار