ساخت چهار پروژه آموزشی در نیشابور به طور همزمان آغاز شد

نیشابور(پانا)- معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور از آغاز ساخت چهار مدرسه به طور همزمان در نیشابور با اعتباری بالغ بر 205 میلیارد ریال خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ساخت چهار پروژه آموزشی در نیشابور به طور همزمان آغاز شد

علیرضا کلیدری در جلسه ای ویژه این پروژه ها گفت: این چهار پروژه، با همت و نیک اندیشی خیرین شهرستان و تخصیص اعتبار سهم نوسازی آغاز شد و پیش بینی می شود با لطف و عنایت خداوند متعال در مهرماه 1400 به بهره برداری رسد.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش نیز با اظهار خرسندی از این اتفاق مهم و بزرگ در نیشابور، افزود: ساخت پروژه پدران آسمانی با همت کانون همبستگی فرزندان شهید و مساعدت نوسازی استان، با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال، پروژه وکیلی 99 با همت و نیک اندیشی نگین فیروزه ای نیشابور، عبدالرضا وکیلی با صرف اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال، پروژه خیر ساز خاکباز با لطف و عنایت خیر بزرگ، خانم خاکباز با تخصیص اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال و پروژه آموزشگاه روستای فرخک نیز با کمک و مساعدت اهالی روستا با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال آغاز شده است.

محمد ولی ایروانی ادامه داد: در مجموع این چهار پروژه، تعداد 46 کلاس درس با همت بزرگ مردان و زنان نیشابور ساخته می شود و برگ زرین دیگری بر افتخارات پرشمار ابر شهر نیشابور، شهر پایدار و کهن ایرانی افزوده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار