در جشنواره استانی دانایی و توانایی( کتابخوانی)

درخشش دانش آموزان منطقه بردخون

بردخون(پانا)-دانش آموزان منطقه بردخون در جشنواره استانی دانایی و توانایی(مسابقه کتابخوانی) مقام اول و دوم را کسب کردند .

کد مطلب: ۱۱۴۰۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان منطقه بردخون

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون اظهار کرد: امسال ضمن حضور گسترده دانش آموزان در فراخوان مرتبط با هفته کتاب و کتابخوانی، شاهد موفقیت بزرگ دانش آموزان این منطقه در جشنواره استانی دانایی و توانایی بودیم.

ظهیر محمودی گفت: در جشنواره استانی دانایی و توانایی که با هدف ترویج کتابخوانی بین دانش آموزان استان شکل گرفته بود، دانش آموزان منطقه بردخون توانستند مقام های برتر این جشنواره را به دست آوردند.

محمودی تصریح کرد: موفقیت در زمینه مهمی چون کتابخوانی اگر تداوم داشته باشد باعث بالاتر رفتن سطح عمومی فرهنگ شده و این یکی از هدف های مهمی است که باید همیشه آن را دنبال کرد.

محمودی گفت: این موفقیت را به دانش آموزان و خانواده آنها تبریک می گویم و قدردان تلاش های معاونت محترم پرورشی منطقه و مربیان این دانش آموزان در مدارس نجات الهی و عفت هستم.

چهارمین دوره جشنواره دانایی و توانایی، 6 مهرماه امسال در استان به صورت مجازی برگزار شد و دانش آموز اصغر حق شناس از مدرسه نجات الهی بردخون مقام اول و دانش آموز مریم حیدری از مدرسه عفت شهنیا مقام دوم این جشنواره را به دست آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار