نماینده مردم نهاونداز امضای تفاهم نامه ساخت دو مدرسه خیر ساز در نهاوند خبر داد

تهران (پانا) - به گفته نماینده مردم نهاوند، در راستای توسعه مشارکت گسترده خیّرین در امر مدرسه سازی(طرح آجر به آجر)، تفاهم نامه احداث دو مدرسه خیّرساز در بخش خزل نهاوند به امضاء رسید.

کد مطلب: ۱۱۴۰۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
نماینده مردم نهاونداز امضای تفاهم نامه ساخت دو مدرسه خیر ساز در نهاوند خبر داد

به گزارش جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، علیرضا شهبازی، گفت: احداث دو مدرسه در شهر فیروزان و روستای زرینی از توابه بخش خزل نهاوند با برآورد اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان انجام می شود.

شهبازی در ادامه توجه خیرین نیکوکار به امر مدرسه سازی را نشان‌دهنده‌ شناخت صحیح جامعه از اهمیت تعلیم و تربیت آینده سازان این جامعه دانست.

وی با اشاره به ساخت ۵ مدرسه در روستاهای نهاوند از محل اعتبارات بنیاد برکت، گفت: تاکنون ۲ مدرسه از ۵ مدرسه در روستای «ده حیدر» و «کهریز سلیم» افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است،

وی ادامه داد: ۳ مدرسه دیگر مربوط به روستاهای «وراینه»، «سهران» و «جهان‌آباد» هستند که در ماه‌های آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند بیشترین بافت فرسوده را در بین مدارس استان همدان دارد، گفت: با توجه به این مهم، امروز ضرورت بهسازی، نوسازی و احداث فضاهای آموزشی استاندارد در شهرستان نهاوند بیش‌ازپیش احساس می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار