ایمن سازی محورهای شهرستان اسلامشهر با نصب چهار دستگاه دوربین

اسلامشهر(پانا) - ثبت سرعت لحظه‌ای و متوسط خودرو در فاصله دو دستگاه دوربین، از جمله قابلیت و کاربرد دوربین‌های نصب شده در شهرستان اسلامشهر است.

کد مطلب: ۱۱۴۰۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
ایمن سازی محورهای شهرستان اسلامشهر با نصب چهار دستگاه دوربین

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، محمد رضا زمانی، رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای شهرستان اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان در سخنانی اظهار کرد: در محورهای شهرستان اسلامشهر تعداد چهار دستگاه دوربین ثبت تخلف و پلاک‌خوان با توجه به نیاز و پرحادثه بودن نقاط جانمایی و نصب شده است.

او افزود: تعداد دو دستگاه دوربین ثبت تخلف و پلاک خوان در محور کمربندی دوم تهران(واوان) نصب و راه اندازی شده و تعداد دو دستگاه دیگر در محور احمد آباد مستوفی نصب و در حال راه‌اندازی است.

زمانی تصریح کرد: هزینه نصب و راه‌اندازی دوربین‌های مذکور مبلغی بالغ بر ده میلیارد ریال است و از جمله قابلیت‌ و کاربردهای این دوربین‌ها ثبت سرعت لحظه‌ای و سرعت متوسط خودرو در فاصله دو دستگاه دوربین بوده که در صورت وقوع تخلف پس از طی مراحل اداری و قانونی قبوض جرایم به مالک خودرو ابلاغ خواهد شد.

رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای شهرستان اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان گفت: امیدواریم با بهره‌برداری از پروژه نصب دوربین شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در شهرستان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار