کمرئی: شبکه شاد آموزش تعاملی را برای ۱۲میلیون دانش‌آموز فراهم کرد

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در مراسم معارفه مدیرکل استان آذربایجان غربی با بی‌نظیر خواندن شبکه شاد گفت که این شبکه آموزش تعاملی را برای ۱۲میلیون دانش‌آموز کشور فراهم کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
کمرئی: شبکه شاد آموزش تعاملی را برای ۱۲میلیون دانش‌آموز فراهم کرد

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آموزش وپرورش استان آذربایجان غربی، مراسم معارفه خانم مهین منافی (مدیرکل جدید)وتکریم آقای محمدی مدیرکل قبلی استان باحضور معاون آموزش متوسطه وزیر ومقامات سیاسی استانی بارعایت پروتکل های بهداشتی درسالن اندیشه اداره کل آموزش وپرورش استان برگزارشد.

علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش نیز با بیان اینکه اهمیت سرمایه گذاری در آموزش و پرورش برای انسانهای دوراندیش روشن و بدیهی است؛ گفت: پایداری نظام اجتماعی و سیاسی تنها با سرمایه گذاری در آموزش و پرورش ممکن است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط ناپایدار کرونایی، مدیریت آموزش و پرورش امری دشوار است که مسئولان آموزش و پرورش در استانها تاکنون عملکرد مطلوبی داشته اند.

این مقام مسئول ادامه داد: هم اکنون ۴۰برنامه تلویزیونی با همکاری آموزش و پرورش و رسانه ملی تولید و پخش می شود.

کمره ای بیان کرد: شبکه شاد در نوع خود بی نظیر است و آموزش تعاملی را برای ۱۲میلیون دانش آموز کشور فراهم کرد.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش افزود: در راستای عدالت آموزشی، استفاده از روشهای آموزشی جایگزین در مناطقی که دسترسی به شبکه شاد نداشتند، در دستور کار قرار گرفت.

دراین مراسم که معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استان خضورداشت ضمن تقدیراز زحمات آقای محمدی مدیرکل سابق استان تجلیل کرد.

مهین منافی مدیرکل جدیداستان که چندین سال معاون آموزش متوسطه استان بودوپس از مدتی سرپرستی این اداره کل راعهده داربود گفت: همدلی و همسویی در مدیریت منابع انسانی منجر به مدیریت موفق خواهد شد.

این مقام مسئول با اذعان به اینکه مقایسه افکار مختلف و انتخاب بهترین ها باید سرلوحه کارها قرار گیرد؛ بیان کرد: سازماندهی و تقسیم امور در مدیریت نهاد عظیم تعلیم و تربیت یک اولویت است.

وی اضافه کرد: وجود ۶۲۵هزار دانش آموز و ۳۷هزار فرهنگی در سطح استان یک امانت الهی برای مسئولان این نهاد مقدس است.

حکم وزیر آموزش و پرورش، توسط معاون وزیر به «مهین منافی» مدیرکل آموزش و پرورش استان اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار