علیرضا فرجی *

آمار قابل تامل کرونا در ایران و داغی که همچنان بر دلهاست

سهل انگاری مردمان جامعه‌ای که همواره شعار آسایش و آرامش بنیان خانواده سر داده، حالا باعث شده تا شاهدآمار روزافزون تلفات کرونا در کشور باشیم.

کد مطلب: ۱۱۴۰۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
آمار قابل تامل کرونا در ایران و داغی که همچنان بر دلهاست

در حالی که اکثر کشورها در دنیا مهیای برچیدن بساط بزرگترین فاجعه قرن هستند، رسانه‌ها در ایران هر روز آماری تاسف‌بار را منتشر می‌کنند که مرگ و میر به واسطه عدم رعایت ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را نشان می دهد.

با تاسف باید اشاره کرد: طی هر ۲۴ ساعت هزاران ایرانی با مبتلا شدن به کرونا خود را برای پایان بخشیدن به زندگی آماده کرده و این امر از جمله بی‌اهمیت‌ترین اتفاقات در یک جامعه از سوی مسئولین و مردمانی است که قطع به یقین تاریخ بهترین مرجع قضاوت چنین رخداد ناگواری خواهد بود.

حال تنها راه رهایی از این برهه شوم اجبار مردم برای ماندن در خانه، شیفت‌بندی یا تعطیلی کامل ادارات، پیروی از دستورالعمل‌های بهداشتی و تعطیلی مراکز پررفت و آمد در کنار تامین نیازهای اولیه خانواده باید به عنوان شاخص‌ترین رکن اجرای هر چه سریعتر در دستور کار قرار گیرد، تا شاید دیگر شاهد غم ‌حزن خانواده‌ای نباشیم.

ضروری است تمامی مسئولان و مردم عزیز در این کشور پهناور با دوری از تفرقه مشکلات و کنار نهادن جناح‌بندی و بازی سیاسی جهت مقابله با سایه سنگین و شوم کرونا همدل شده تا داغ از دست دادن عزیزان را پایان بخشیده و این امر سرآغاز نهضتی نو برای اثبات مردم محوری در کشورمان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار