برگزاری جلسه آنلاین مدیران مدارس ابتدایی منطقه ۱۷

تهران(پانا)- جلسه آنلاین مدیران مدارس ابتدایی با حضور مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷، عباسعلی خانمحمدی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، طاهره پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی و معصومه امینی، کارشناس مسئول آموزش ابتدایی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه آنلاین مدیران مدارس ابتدایی منطقه ۱۷

مهدی نیکبخت، گفت: در شرایطی که به دلیل بالا رفتن آمار مبتلایان به ویروس کرونا و کادر اجرایی مدارس حضور کمتری دارند. پیگیری آموزش های مجازی دانش آموزان و فعالیت های امور تربیتی در شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) با قوت در حال انجام است. معلمانی که در شرایط مختلف حتی با وجود بیماری، تدریس های مجازی خود را برای دانش آموزان انجام می‌دهند، بی شک نام و خاطره بلند همتشان در ذهن دانش آموزان، اولیا و مسئولان ثبت خواهد شد. جهت بهبود و بهینه سازی عملکرد مدیران محترم مدارس در ایام کرونا، طرح ارزیابی فعالیت‌های مختلف آموزشی، تربیتی، اداری و مالی با همت کارشناسان منطقه در حال اجراست.
نیکبخت در ادامه افزود: مدیران مدارس با ارائه کردن پیشنهادات سازنده خود در اجرای طرح‌های آموزشی و تربیتی می توانند به عنوان بازوان قدرتمند منطقه ایفای نقش کنند همانطور که آموزش در اولین سال های ورود به مدرسه می تواند به عنوان پایه ای برای شالوده شخصیت فرد تلقی شود، مباحث تربیتی هم با پایه نهادن بنیان اعتقادی اجتماعی دانش آموزان بسیار حائز اهمیت است. بنابراین در این ایام پرداختن به مباحث اعتقادی زیر بنایی همراه بافعالیت های آموزشی اجتناب ناپذیر است. به عنوان نمونه شروع تمام کلاسها با تلاوت قرآن و مفاهیم قرآنی همانند برنامه صبحگاه و ظهرگاه ایام حضور دانش آموزان نشان از دقت نظر مدیران محترم مدارس به این امر مهم است.
در ادامه جلسه خانمحمدی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت، ضمن تقدیر از مدیران مدارس به جهت پیگیری امور مختلف مدرسه با وجود حضور یک سوم کارکنان، ملاک های ارزیابی فعالیت مدارس در حوزه اداری مالی راتشریح کرد.

در پایان جلسه زهرا السادات طارم، مدیر دبستان سیزده آبان به نمایندگی از مدیران مدارس از تجربیات، دشواری ها و فرصت های ایجاد شده در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا سخن گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار