تحویل 25 واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) ماهشهر

اهواز (پانا) - 25 واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) با مشارکت سازمان بسیج سازندگی در شهرستان ما هشهر به بهره‌برداری رسید. 

کد مطلب: ۱۱۴۰۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
تحویل 25 واحد مسکونی  به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)  ماهشهر

به گزارش پانا ،جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد خوزستان،در مراسم افتتاح مسکن مددجویان در هفته بسیج با حضور سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در شهرستان ماهشهر اظهار کرد: با مشارکت سازمان بسیج سازندگی ۲۵ واحد مسکونی نیازمندان در شهرستان ماهشهراحداث و تحویل مددجویان شد.

او تأمین مسکن برای مددجویان تحت حمایت به‌ویژه ایتام را یکی از اولویت‌های مهم این نهاد دانست و گفت: این 25 واحد مسکونی مددجویی بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون در مناطق محروم ماهشهر احداث شد.
مدیرکل کمیته امداد خوزستان ادامه داد: تأمین مسکن مقاوم و ایمن برای خانواده‌های نیازمند در راستای توانمندسازی و کاهش مشکلات معیشتی آن‌ها انجام می‌شود.
شیبه بیان کرد: این واحدهای مسکونی با مشارکت سازمان بسیج سازندگی ویژه خانواده‌های تحت حمایت فاقد مسکن و دارای شرایط احداث شده است.
او ادامه داد:با اشاره به‌ضرورت تأمین مسکن خانوارهای نیازمند و محروم تصریح کرد: ارائه خدمات عمرانی و تأمین مسکن مددجویان با توجه به شرایط موجود ، از مأموریت‌های اصلی این نهاد در توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است.
وی افزود : واحدهایی ساخته شده براساس تعداد اعضای خانوار تحویل داده شده و تمامی نکات فنی مورد نیاز زیر نظر کارشناسان مسکن و شهرسازی در این ساختمان ها در نظر گرفته شده است.
شیبه افزود: خیران و نیکوکارانی که قصد حمایت از خانواده‌های فاقد مسکن را دارند می‌توانند به ادارات کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری در سراسر استان مراجعه کرده یا در تماس باشند.
در ادامه این برنامه رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: مشارکت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی، کمیته امداد در ساخت مسکن در نقاط کم برخوردار برای مددجویان و نیازمندان یکی از اولویت‌های ماموریتی ما است.
سردار محمد زهرایی افزود: مشارکت و امید آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف اعم از محرومیت زدایی و کمک در توسعه کشور از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون وجود داشته و ادامه خواهد داشت و به زودی واحدهای بیشتری با مشارکت کمیته امداد درسطح استان خواهیم ساخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار