مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵تهران:

طرح یاریگران برای سه گروه تأثیرگذار در نظام آموزشی ارائه می‌شود

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 15 تهران، طرح یاریگران زندگی را برنامه ای بسیار مهم در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت همه افراد تاثیر گذار در جامعه باید در این طرح کمک کنند.

کد مطلب: ۱۱۴۰۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح یاریگران برای سه گروه تأثیرگذار در نظام آموزشی ارائه می‌شود

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15، جلسه طرح یاریگران زندگی با حضور شهریاری مدیر آموزش و پرورش منطقه، خوئینی معاون پرورشی و تربیت بدنی، طبائی کارشناس مسئول پیشگیری و سلامت و سایر اعضای شورای معاونین در سالن شورا برگزار شد.

شهریاری ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای کلیه هموطنان اظهار کرد: سلامت بر تمام امور مقدم است و این بحث باید جدی گرفته شود زیرا تمام امور را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی افزود: طرح یاریگران زندگی به عنوان برنامه‌ای بسیار مهم در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد نیازمند ورود و کمک همه افراد تاثیرگذار در جامعه است.

در ادامه این جلسه، خوئینی، معاون پرورشی و تربیت بدنی ضمن تشکر از عوامل اجرایی طرح یاریگران زندگی اظهار کرد: طرح یاریگران زندگی، اقدامی فرهنگی و پیشگیرانه در جامعه و با اولویت آموزش و پرورش است که تمام مقاطع تحصیلی از پایه اول ابتدایی تا آخر متوسطه را شامل می‌شود.

وی افزود: در این طرح آموزش‌ها بصورت همزمان برای سه گروه تأثیرگذار در نظام آموزشی شامل دانش‌آموزان، والدین و اولیای مدارس ارائه می‌شود.

در این جلسه طبائی، کارشناس مسئول پیشگیری و سلامت منطقه نیز ضمن تشکر از عوامل اجرایی طرح ضربتی نظارت بر پروتکل های بهداشتی مدارس گفت: طرح یاریگران زندگی شامل دو قسمت می شود، یک بخش ویژه مشاوره و اجرای طرح نماد است که مشکلات دانش آموزان بررسی و درسامانه ثبت می شود و 13 ارگان آن را رصد می کنند و بخش دیگر فعالیت های دانش آموزان مثل همیار پلیس و... است که در سه بخش دانش آموزی، همکاران و اولیا است.

شایان ذکر است: در پایان از همکارانی که در طرح ضربتی نظارت بر پروتکل های بهداشتی مدارس همکاری داشتند، توسط معاونت پرورشی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار