با رعایت پروتکلهای بهداشتی ستاد ملی کرونا؛

آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی برگزار شد

ارومیه (پانا) - طی مراسمی با حضور مسوولان وزارتی و استانی، «مهین منافی» به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان غربی معرفی شد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با حضور معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش و معاون استاندار آذربایجان غربی امروز در محل سالن اندیشه اداره کل برگزار شد.

«علی مصطفوی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در این مراسم بیان کرد: ضمن تقدیر از زحمات آقای محمدی مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان، انتخاب یک بانو به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش را به فال نیک می گیریم.

وی با بیان اینکه اقناع سازی مردم در مدیریت هوشمند کرونا امری ضروریست؛ گفت: در شرایط کرونایی باید با رعایت دستورالعمل های ستاد ملی کرونا در راستای کاهش آمار ابتلاء و سایر صدمات این بیماری گام برداریم.

«علیرضا کمره ای» معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش نیز با بیان اینکه اهمیت سرمایه گذاری در آموزش و پرورش برای انسانهای دور اندیش روشن و بدیهی است؛ گفت: پایداری نظام اجتماعی و سیاسی تنها با سرمایه گذاری در آموزش و پرورش ممکن است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط ناپایدار کرونایی، مدیریت آموزش و پرورش امری دشوار است که مسئولان آموزش و پرورش در استانها تاکنون عملکرد مطلوبی داشته اند.

این مقام مسئول ادامه داد: هم اکنون ۴۰برنامه تلویزیونی با همکاری آموزش و پرورش و رسانه ملی تولید و پخش می شود.

کمره ای بیان کرد: شبکه شاد در نوع خود بی نظیر است و آموزش تعاملی را برای ۱۲میلیون دانش آموز کشور فراهم کرد.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش افزود: در راستای عدالت آموزشی، استفاده از روشهای آموزشی جایگزین در مناطقی که دسترسی به شبکه شاد نداشتند، در دستور کار قرار گرفت.

«ابراهیم محمدی» مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان در این مراسم اظهار کرد: اخلاق مداری، پرهیز از سیاسی کاری و تعامل سازنده با دستگاه های اجرایی و بسیج از اولویت‌های آموزش و پرورش استان در سالهای گذشته بود.

وی خاطر نشان کرد: کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش استان در سطح کشور، ساماندهی نیروی انسانی، افزایش قابل توجه جذب نیروی انسانی از طریق دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸، ارتقاء پوشش تحصیلی به ویژه در مناطق روستایی، رشد جذب دوره پیش دبستانی، تجهیز مراکز شبانه روزی و تحصیل اسناد مالکیت فضاهای آموزشی، کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجائی توسط اداره کل آموزش و پرورش استان برای سه سال متوالی از جمله اقدمات شاخص آموزش و پرورش استان بوده است.

«مهین منافی» مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان نیز اظهار کرد: همدلی و همسویی در مدیریت منابع انسانی منجر به مدیریت موفق خواهد شد.

این مقام مسئول با اذعان به اینکه مقایسه افکار مختلف و انتخاب بهترین ها باید سرلوحه کارها قرار گیرد؛ بیان کرد: سازماندهی و تقسیم امور در مدیریت نهاد عظیم تعلیم و تربیت یک اولویت است.

وی اضافه کرد: وجود ۶۲۵هزار دانش آموز و ۳۷هزار فرهنگی در سطح استان یک امانت الهی برای مسئولان این نهاد مقدس است.

در پایان این مراسم از زحمات «ابراهیم محمدی» مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان تقدیر و «مهین منافی» به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان غربی معرفی شد.

حکم وزیر آموزش و پرورش، توسط معاون وزیر به «مهین منافی» مدیرکل آموزش و پرورش استان اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار