ازدواج عاقلانه و مناسب از طریق آموزش ‌های تحکیم بنیان خانواده

ملارد(پانا)- آموزش راه‌های صحیح ازدواج به خانواده‌ها و فرزندان آنان، باعث شکل ‌گیری روابط درست و اصولی می‌شود و ازدواج‌های صحیح‌تری اتفاق می‌افتد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ازدواج عاقلانه و مناسب از طریق آموزش ‌های تحکیم بنیان خانواده

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد، کارگاه ۱ روزه آموزشی با عنوان ازدواج عاقلانه و مناسب و راه‌های تحکیم بنیان خانواده در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، با حضور کارشناسان بهزیستی در حوزه گروه سلامت جمعیت و خانواده و کارشناس حوزه فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد و علاقمندان به مبحث آسیب‌های اجتماعی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد برگزار شد.

از جمله آسیب‌های اجتماعی که امروز بسیاری از خانواده‌ها متاسفانه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، بحث طلاق و ناسازگاری بین زوجین آن هم به مدت کوتاهی پس از ازدواج است که با توجه به پیچیدگی‌های زندگی امروزی این نیاز را می‌طلبد که کارشناس مربوطه اطلاعات و آگاهی‌های خود را به افراد انتقال دهد.

کارشناس آسیب­های اجتماعی اداره بهزیستی به مفاهیم چیستی ازدواج، لزوم آموزش­ها و مهارت­های لازم قبل از ازدواج و... پرداخته و مهم‌ترین مفهوم لازم برای ازدواج موفق را بلوغ فرد در چهار بعد جسمی، اقتصادی، عاطفی و اجتماعی دانست. در پایان به سوالات مطرح شده از طرف شرکت‌کنندگان پاسخ داده شد.

این برنامه به همت ناحیه بسیج خواهران و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار