طالبی: باید ظرفیت های پنهان مدارس شاهد شناسایی شود

تهران (پانا) - جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش منطقه ۲ در راستای برگزاری امتحانات به صورت آنلاین و موارد آموزشی با حضور اعضا در سالن شهید سپهبد سردار سلیمانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
طالبی: باید ظرفیت های پنهان مدارس شاهد شناسایی شود

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 2 تهران، جلسه ستاد شاهد در راستای برگزاری امتحانات به صورت آنلاین و موارد آموزشی با حضور طالبی، سرپرست آموزش و پرورش، داوری پور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه و مدیران مدارس شاهد در سالن شهید سپهبد سردار سلیمانی برگزار شد.

محسن طالبی سرپرست آموزش و پرورش منطقه 2 در سخنانی کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی را اساس کار مدارس شاهد عنوان کرد و خواستار برنامه محوری، خلاقیت و آشکار کردن ظرفیت های پنهان این مدارس شد.

وی همچنین بر آسیب شناسی تطبیقی در کلیه امور مدرسه به خصوص تجزیه و تحلیل نتایج امتحانات، شناخت نقاط ضعف و قوت مدرسه و راهکارهای اصلاحی به منظور بهبود امور به عنوان مهم ترین وظیفه مدیران مدارس شاهد تأکید کرد.

او در ادامه اظهار کرد: سلامت روان و جسم همکاران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و از شما مدیران درخواست می کنم با همفکری و تدبیر در این عرصه برنامه ریزی لازم را به عمل آورید.

در ادامه بزرگ زاده، کارشناس شاهد و ایثارگران منطقه ضمن تشکر از همکاری و تلاش وافر مدیران محترم مدارس شاهد نکاتی رو در ارتباط با مسائل جاری مدارس با مدیران در میان گذاشت.

شایان ذکر است مدیران مسائل و مشکلات آموزش های آنلاین در شرایط کرونا را مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار