تلاش برای جذب حداکثری سوادآموزان با کیفیت بیشتر

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر برنامه ریزی دوره های سوادآموزی سازمان نهضت سوادآموزی در جلسه کارشناسان سوادآموزی استان قم بر تلاش برای جذب حداکثری سوادآموزان با کیفیت بیشتر تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای جذب حداکثری سوادآموزان با کیفیت بیشتر

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سواد آموزی، در جلسه ای که با حضور کارشناس مسئولان، کارشناسان و ‌موسسین طرف قرارداد بافعالیت های سوادآموزی و اعضای معاونت سواد آموزس استان قم برگزار شد با برقراری ارتباط زنده تلفنی، بازگیر مدیر کل دفتر برنامه ریزی دوره های سوادآموزی سازمان نهضت سواد آموزی انتظارات و رهنمودهایی بیان کرد.

عابدین بازگیر اظهار کرد: باتوجه به مدیریت درزمان شرایط بحران باید بیش ازگ ذشته برای جذب حداکثری سوادآموزان با کیفیت بیشتر تلاش کرد و رعایت دستورالعمل های بهداشتی اولویت فعالیت ها است همچنین بسیج شدن برای جذب با محوریت اداره سواد آموزی و کارشناسان نواحی ومناطق مهم است و باید همه باهم پیش بروند تا سهمیه استان را پوشش دهند.

وی افزود: انتظار مهم از موسسین طرف قرارداد کمک به آموزش دهندگان در شناسایی و‌جذب سواد آموزان است و باید از موسسین برترو فعال در انجام وظایف و کلاس گذاری وموفق در جلب مشارکت های مردمی و دستگاه ها تجلیل شود.

بازگیر بر استفاده ازاسامی وبانک بی سوادانی که درسامانه وجود دارد تذکر داد و راستی آزمایی آن ها را مهم شمرد.

مدیرکل دفتربرنامه ریزی دوره های سوادآموزی تاکید کرد: ناظر آموزشی و کارشناسان باید قبل از شروع کلاس ها کلاس را تایید اولیه کند و بعد از به تایید رسیدن و اطمینان از وجود سواد آموز یا تماس تصویری کلاس با کیفیتی ثبت شود. درخصوص آموزش اتباع و طرح کمیساریا تمام همت و تلاش انجام شود و کلاس تا بهمن ماه پایان یابد.

وی افزود: مراکز یادگیری محلی و مرکز پیوند سواد و زندگی درراستای بسته تحولی با توجه به شرایط اقتصادی تبدیل به تشکیل تعاونی شود و درتمام مراکز آموزش های سوادآموزی اصل می باشدو درکنار آموزش به بی سوادان مهارت های اساسی وحرفه ای نیز آموزش داده شود.

وی افزود: توجه به مستند سازی ها در بحث آموزش های مجازی هم با کارهای خلاقانه خوب انجام گیرد. تمامی ساعات تدریس حضوری و غیر حضوری و نیمه حضوری در دفتر کلاسی آموزشی ثبت شود و در تولید فیلم وآموزش های محتوای مجازی از آموزش دهنده هایی که علمی وتخصصی کار می کنند وتجربه دارند استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار