قائم مقام کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

در مرحله سوم رزمایش ایران همدل، کمک ها تخصصی تر می شود

زنجان (پانا) - مرحله سوم رزمایش ایران همدل با هدف تامین جهیزیه برای نوعروسان، تهیه لوازم و پک های بهداشتی برای بیماران خاص و صعب العلاج، تهیه تبلت و گوشی هوشمند و سایر ملزومات آموزش غیر حضوری دانش آموزان و دانشجویان و کمک به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا بصورت تخصصی در استان زنجان اجرایی می شود.

کد مطلب: ۱۱۴۰۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
در مرحله سوم رزمایش ایران همدل، کمک ها تخصصی تر می شود

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، اباصلت نادری، قائم مقام کمیته امداد استان زنجان در دومین جلسه مرحله سوم رزمایش ایران همدل وکمک مومنانه ضمن قدردانی از اندیشه زیبای مردم نوع دوست استان در کمک های مادی و معنوی خود در مراحل اول ودوم این رزمایش گفت: دغدغه سفره آسیب دیدگان از کرونا باعث شد تا خیران ونیکوکاران و آحاد مردم استان پای کار بیایند و با وحدت وهمدلی وانسجام واز خود گذشتگی خود در لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر «کمک مومنانه به مردم انقلابی گری واقعی است» همچون روزهای دفاع مقدس حماسه ساز شده و برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی را رقم زدند.
وی با بیان اینکه هدف از اجرای رزمایش مرحله سوم ایران همدل کمک به تامین بخشی از ملزومات نیازمندان است افزود: قرار است در این مرحله کمک ها تخصصی‌تر شود و سعی خواهد شد خانواده‌هایی که آسیب بیشتری از ویروس منحوس کرونا در زمینه کسب وکار و یا پرداخت اجاره به دلیل مشکلات اقتصادی ناتوان هستند با حمایت خیرین و نیکوکاران بخشی از نیازهای آنان را برطرف کنیم.
قائم مقام استان ادامه داد: از رویکردهای جدی کمیته امداد توجه به مسائل فرهنگی با تکیه بر ارتقاء سطح فکری، فرهنگی، تحصیلی و مشاوره ای است. در این راستا تامین امکانات وتجهیزات آموزش الکترونیکی مورد نیاز دانش آموزان ودانشجویان همچون تبلت وگوشی هوشمند یکی از ضروریات مددجویان است که سعی خواهد شد در مرحله سوم رزمایش با هم افزایی کمک های خیرین ونیکوکاران وآحاد مردم نوع دوست استان ، تعداد بیشتری از نیازمندان تحت حمایت به سامانه شاد متصل ودل آنان نیز شاد شود.

وی به ظرفیت مراکز نیکوکاری وبهره گیری موثر از فرصت های خلق شده از طریق این مراکز در حوزه توسعه فعالیت های این نهاد در راستای بهره گیری بیشتر از ظرفیت های مردمی در حوزه خدمت رسانی به نیازمندان اشاره کرد و افزود: با توجه به توانمندیها و ظرفیت مطلوب این مراکز بسیاری از مشکلات نیازمندان در زمینه های درمانی و تامین جهیزیه و لوازم آموزش مجازی دانش آموزان توسط این مراکز قابل حل است.
وی به استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری به خصوص در برنامه های تخصصی تاکیدکرد و گفت: ایجاد مراکز تخصصی به شدت باید مورد توجه قرار گیرد.
نادری با قدردانی از مردم نیک اندیش و خیر استان یادآور شد: هم استانیهای سخاوتمند می‌توانند با پیوستن به مرحله سوم کمک مومنانه و رزمایش ایران همدل، کمک‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به همین منظور به شماره کارت 0420-5003-9979-6037 و یا از طریق شماره گیری کد مهربانی #024*8877* با تلفن همراه در این پویش معنوی شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار