دانش‌آموزان بسیجی پای ثابت رزمایش مواسات هستند

شهر ری(پانا) - فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی ناحیه دو شهر ری با اشاره بر عزم و اراده دانش‌آموزان در حفظ آرمان‌های انقلاب گفت بسیج دانش‌آموزی، کمک به خانواده‌های کم برخوردار با مساعدت مدیران مدارس و بسیج اقشار را در دستور کار خود قرار داده است.

کد مطلب: ۱۱۴۰۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان بسیجی پای ثابت رزمایش مواسات هستند

رضا رستمی، در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی در هفته بسیج و مقابله با ویروس منحوس کرونا اظهار کرد: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش مواسات و همدلی، طرح «کمک مؤمنانه» در دستور کار این مجموعه قرار گرفت.

او با اشاره به دیدار خود با مدیر آموزش‌وپرورش در راستای جمع‌آوری کمک خیرین ازجمله خیرین مدرسه‌ساز و شناسایی خانواده‌های دانش‌آموزان کم برخوردار گفت: مشارکت آموزش‌وپرورش و حوزه بسیج دانش‌آموزی در راستای رزمایش مواسات در جهت جمع‌آوری متمرکز و "جذب و هدایت کمک‌های مردمی"خواهد بود که توسط مدیران مدارس اطلاع‌رسانی شده تا خیرین دعوت به همکاری شوند.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی با بیان اینکه شناسایی خانواده‌های دانش‌آموزان کم برخوردار به کمک مدیران مدارس صورت می‌گیرد، افزود: بسیج دانش‌آموزی کمک به خانواده‌های کم برخوردار با مساعدت مدیران مدارس و بسیج اقشار را در دستور کار خود قرار داده تا بخشی از نیازهای روزانه این عزیزان تأمین شود.

او با اشاره به فعالیت دانش‌آموزان بسیجی سازمان بسیج دانش‌آموزی از آغازین روزهای مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: از روز های اول تا کنون پنج نوبت رزمایش مومنانه داشتیم.

او درپایان گفت: مدارس نسیبه، ائمه اطهارو مولوی از مدارسی بودند که در آستانه هفته بسیج بسته‌های معیشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

خبرنگار:مریم ایمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار