مدیر آموزش و پرورش شهرقدس:

تجلیل از فعالان عرصه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در شهرقدس

شهرقدس (پانا)- زیرساخت سلامت معنوی و گسترش فرهنگ اقامه نماز در بین دانش‌آموزان با اجرای طرح یاوران نماز پی‌ریزی می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۴۰۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از فعالان عرصه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در شهرقدس

در مراسمی که با حضور صادق محمدی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرقدس و حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرقدس برگزار شد، از فعالان حوزه نماز تجلیل به‌عمل آمد.

صادق محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرقدس ضمن خوش‌آمدگویی و خیرمقدم به مدعوین گفت: در این نشست میزبان سه گروه از عزیزان هستیم؛ مدیران و معاونین پرورشی، فعالان ائمه جماعات، و دانش‌آموزان فرهیخته که در طرح یاوران نماز حضور فعال داشته‌اند.

او افزود: ایجاد زیرساخت سلامت معنوی و گسترش فرهنگ اقامه نماز در بین دانش‌آموزان از مهمترین اهداف این طرح است و با توجه به شرایط کنونی تعطیلی مدارس، کلیه فعالیت‌های فرهنگی به قوت خود باقی است به‌ویژه در این راستا با ارتباط تنگاتنگ بین حوزه خواهران و سازمان تبلیغات اسلامی، ائمه جماعت در اجرای مطلوب طرح یاوران نماز در فضای مجازی شاد مشغول فعالیت هستند.
حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار نماز را یک عنصر غیرقابل تفکیک از جامعه برشمرد و اظهار کرد: خداوند تأکید بر نماز جماعت دارد و هدف از اقامه نماز علاوه بر تقویت روح، اجتماعی کردن انسان است.

جوکار خاطر نشان کرد هدف از خلقت انسان علاوه بر عبادت و خودشناسی، جانشین خدا شدن انسان روی زمین است که اگر خود را در واقع خلیفه‌الهی بداند هرگز به کار خطا روی نمی‌آورد.
او همچنین بر اهمیت اجرای احکام الهی برای جلوگیری از انحراف‌ها و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و نقش مهم نماز که در این امر بر هیچ‌کس پوشیده نیست اشاراتی داشت.

همچنین در بخش پایانی این مراسم از فعالان حوزه نماز شامل، ۲۵ نفر از برگزیدگان در حوزه‌های مدیران، معاونین پرورشی، ائمه جماعت و دانش‌آموزان تقدیر به‌عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار