به همت خیرین تهران انجام شد

خرید تبلت و گوشی برای دانش آموزان کم برخوردار منطقه۱۵ و ۹

تهران (پانا)- به همت خیرین تهرانی برای دانش آموزان نیازمند در منطقه ۱۵، تعداد ۲۰ عدد تبلت به ارزش ۶۰میلیون تومان و برای دانش‌آموزان نیازمند منطقه ۹ تعداد ۵ عدد تبلت تهیه شد. 

کد مطلب: ۱۱۴۰۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
خرید تبلت و گوشی برای دانش آموزان کم برخوردار منطقه۱۵ و ۹

دانش آموزان زیادی از ابتدای سال تحصیلی بدون در اختیار داشتن تبلت مجبور بودند با مشکلات زیادی سال تحصیلی را آغاز کنند و دانش‌آموزان پایتخت هم از این مهم مستثنی نبودند.
با وجود نام و آوازه تمول و ثروت در شهر تهران در برخی مناطق نوزده گانه تهران دانش آموزانی هستند که شرایط حضور از راه دور و آموزش مجازی در مدارس را ندارند و مانند همیشه خیرین تهرانی از این دغدغه مهم دانش آموزی غافل نشدند.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، دبیرستان دخترانه میثم منطقه 15 یکی از این مدارس است که به همت خیرین توانسته به دانش‌آموزان نیازمندش تبلت اهدا کند. دبیرستان دخترانه میثم در جهت پیشبرد و تسهیل در امر آموزش طی تلاش های فراوان در زمینه تهیه گوشی و تبلت توانست برای دانش آموزان بی بضاعت خود با همکاری خیرین تعداد۲۰ عدد تبلت به ارزش ۶۰ میلیون تومان به دانش آموزان کم برخوردار اهدا کند تا بتوانند گوشه ای از مشکلات دانش آموزان نیازمند را رفع و از وقفه در جریان آموزش و تحصیل آنها جلوگیری کنند.
همچنین در مدرسه حبیبی منطقه ۹ تعداد ۵ عدد تبلت به دانش آموزان نیازمند شیفت صبح مدرسه خیرساز حبیبی اهدا شد.
این تعداد تبلت که توسط خیرین و کادر اداری شیفت صبح مدرسه خیرساز حبیبی منطقه۹ تهیه شده بود با حضور محسنی نسب، مدیر آموزش و پرورش منطقه و خیرین نیک اندیش به دانش آموزان نیازمند این مدرسه اهدا شد. در این جلسه، محسنی نسب ضمن قدردانی از دستان پر مهر خیرین، توجه به نیازمندان و افراد کم بضاعت را موهبت ویژه الهی به خیرین دانست و افزود: این قبیل کرامات شما خیرین نیک نظر، دنیای این دانش آموزان و دنیا و آخرت شما بزرگواران را خواهد ساخت. وجود خیرین همواره تجلی گر روح مهربانی و نوع‌دوستی بوده و نوید بخش پرورش انسان هائی بلندنظر در میان آینده سازان جامعه ما خواهد بود.
مدیر آموزش و پرورش منطقه۹ در ادامه صحبت هایش با اشاره به حدیث پیامبر با این مضمون که «هر کس شب را به روز آورد و به نیاز مسلمانان رسیدگی نکند مسلمان نیست» گفت: کمک به افراد نیازمند و بالاخص همسایگان نیازمند توجه، به هر شکل ممکن، از تاکیدات دین مبین اسلام است که باید در جوامع اسلامی به آن توجه جدی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار