پویش لبخند رضایت در شهرستان قرچک با توزیع بسته علمی و فرهنگی

قرچک(پانا)- مسئول سازندگی بسیج فرهنگیان شهرستان قرچک از تولید و توزیع روزانه 10 هزار ماسک خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
پویش لبخند رضایت در شهرستان قرچک با توزیع بسته علمی و فرهنگی

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، هادی روحی اصفهانی مسئول سازندگی بسیج فرهنگیان شهرستان قرچک در نشست خبری رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با موضوع پویش لبخند رضایت اظهار کرد: تهیه و توزیع بسته علمی، فرهنگی و معیشتی در ۵ مرحله توانست دانش‌آموزان و خانواده‌های زیادی را در حوزه آموزش و معیشت کمک کند.

او بیان کرد: یکی‌دیگر از اقدامات قابل توجه در راستای پویش لبخند رضایت، ضد‌عفونی کردن تمامی مدارس است به طوری‌که با استفاده از ظرفیت پایگاه‌های بسیج و توان جوانان در قالب حلقه صالحین گروه‌های جهادی تشکیل شده و به صورت همگانی به ضد‌عفونی کردن ۱۷۰ مرکز علمی پرداختند.
روحی اصفهانی تصریح کرد: در حوزه تولید ماسک به صورت جهادی و در قالب تیم‌های مختلف بین ۱۰ تا ۱۵ نفر به مدت ۲ ماه به صورت شبانه‌روزی روزانه ۱۰ هزار ماسک تولید و بین مردم و دانش‌آموزان مدارس تقسیم کردیم.

او افزود: بسیج فرهنگیان در راستای ماموریت‌های ذاتی خود در حوزه کفن و دفن فوت‌شدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا فعالیت و همکاری قابل توجهی داشته است همچنین آموزش پیشگیری از کرونا در حوزه سلامت در قالب مسابقات از دیگر برنامه‌های بسیج فرهنگیان است.

روحی اصفهانی ادامه داد: کارگروه‌های مختلف برای حوزه پرورشی تشکیل دادیم و به آموزش اولیا و دانش‌آموزان پرداختیم که می‌توان به مسائلی مانند افسردگی نوجوانان یا آموزش فضای مجازی برای خانواده‌ها اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار