پیام رییس دانشگاه فرهنگیان کشور به مناسبت آغاز هفته شکوهمند بسیج؛

بسیج همواره آکنده از جوانانی بوده و هست که عاشق و دلباخته اهل بیت (ع) هستند

تهران (پانا) - رییس دانشگاه فرهنگیان کشور به مناسبت آغاز هفته شکوهمند بسیج پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
بسیج همواره آکنده از جوانانی بوده و هست که عاشق و دلباخته اهل بیت (ع) هستند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، پیام حسین خنیفر رییس دانشگاه فرهنگیان کشور به مناسبت آغاز هفته شکوهمند بسیج به شرح زیر است:

بسمه تعالی

"بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد" امام راحل و عظیم الشأن (ره)

و بسیج در بیان مقام معظم رهبری(دام عزه) اینگونه تبیین شده است
"میتوان بسیج را بحق مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی نامید. ۱۳۶۲/۰۹/۰۴"

حقیقتاً بسیج لشکر مخلص خداست و در هر صحنه‌ای از عرصه های ایثارگری و فداکاری در راه میهن و نظام عزیزمان طی ۴ دهه گذشته وآغاز پنجمین دهه انقلاب شکوهمند اسلامی حضور یافته، حماسه و افتخار آفریده است.

دوران نوپایی انقلاب شکوهمند اسلامی که میهن عزیزمان آماج حملات غرب و شرق قرار گرفته بود را هرگز از یاد نبرده ایم. به ویژه دوران دفاع مقدس هشت ساله که با پشتوانه استکبار جهانی و عاملیت رژیم بعث عراق بر ملت شریف و عزتمند مان تحمیل گشت، بسیج همواره آکنده از جوانانی بوده و هست که عاشق و دلباخته اهل بیت(ع) هستند و پوینده و رهرو مکتب عاشورایی که با امام خود وبا خون پاک و مطهر شهدا بیعت و عهدی عاشقانه بسته بودند، و همچنان بر آن عهد و پیمان با رهبر معظم انقلاب و مولای خود خواهند بود.

اینک این لشگر متعهد و مخلص خدا که با گذشت سال ها پس از تاسیس، با تجربه اندوزی ارزشمند و گرانبها در مسیر خدمت، همانند روزهای حماسه آفرینی هشت سال دفاع مقدس، در دیگر حوزه‌ها شجاعانه و دلاورانه به دفاع از کیان میهن اسلامی مشغول هستند و فرهنگ ایثار و مقاومت را ترویج می دهند و در این مسیر با مشارکت فعالانه در عرصه سازندگی نقش آفرینی می‌نمایند.

خداوند سبحان را شاکریم که اندیشه متعالی تشکیل بسیج که توسط معمار کبیر انقلاب شکل گرفت، و با حمایت های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اینک اندیشه‌ای فراگیر و گسترده در ایران عزیز اسلامی است.

ضمن تبریک فرا رسیدن این هفته، از درگاه خداوند متعال برای میهن عزیزمان سربلندی و سرافرازی و برای آحاد مردم فداکار و قدرشناس کشور و به ویژه بسیجیان گرانقدر، در این وضعیت شیوع ویروس کرونا سلامتی و صحت مسألت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار