پیام معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز بسیج

بوشهر(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهردر پیامی ضمن پاسداشت مقام رفیع شهدای بسیجی فرا رسیدن روز بسیج را گرامی داشت.

کد مطلب: ۱۱۴۰۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر  به مناسبت  روز بسیج

به گزارش پانا ، متن پیام علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش و رئیس شورای قشر بسیج فرهنگیان استان بوشهر به شرح ذیل است .

بسمه تعالی

بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد .« امام خمینی رضوان الله تعالی علیه». پنجم آذر از درخشان ترین و روشن ترین برگهای کتاب وزین وسراسر حماسه ی انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی ، جامع و آینده نگر بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین و ارتش بیست میلیونی است و با نفس قدسی حضرت روح الله ، بسیج میعادگاه عاشقان الله ، برای دفاع همه جانبه از انقلاب و نظام نوپا و مقدس جمهوری اسلامی شد.

هفته بسیج نماد همبستگی و همدلی یک ملت مصمم ، برای رسیدن به آرمانهای متعالی خود ، در گستره جهانی است .

اینجانب فرا رسیدن سالروز تأسیس بسیج مستضعفین را به آحاد ملت شریف وبزرگ ایران اسلامی و همه بسیجیان عزیز ، بویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی ، تبریک وتهنیت عرض نموده ، به روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره ) و ارواح مطهر همه ی شهدای بسیج ، درود می فرستم.

علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش و رئیس شورای قشر بسیج فرهنگیان استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار