در پیامی به‌مناسبت هفته بسیج؛

بسیج گنجینه ای ارزشمند از انسان‌هایی وارسته است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید صادقی‌مقدم در پیام خود به مناسبت هفته بسیج ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، حضور نیروهای جهادگر این نهاد در عرصه های مختلف را موجب برکات فراوانی برای کشور دانست.

کد مطلب: ۱۱۴۰۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
بسیج گنجینه ای ارزشمند از انسان‌هایی وارسته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر رئیس سازمان و فرمانده پایگاه بسیج شهید صادقی مقدم بمناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد:

بسم الله الرحمن ارحیم

بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده اند. (امام خمینی ره)

فرارسیدن هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل یادآور برگ زرینی از دفتر انقلاب اسلامی است که با درایت وهوشمندی و اندیشه انقلابی حضرت امام (ره) رقم خورد.

بسیج گنجینه ای ارزشمند از انسانهای وارسته وخودساخته‌ای است که در طول هشت سال دفاع مقدس جلوه های بی مثالی از شجاعت، رشادت و ایثار را به جهانیان نشان دادند و از جان خود گذشتند و حماسه ها آفریدند که انقلاب اسلامی را از هر دستبرد وتوطئه ای مصون دارند.

این شجره طیبه که هم اکنون با گذشت بیش از 40 سال از تشکیل آن به برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران و وجود نیروهای مخلص بالنده تر و تناورتر از گذشته در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایران و به ثمرنشستن پیش می رود به گونه‌ای که حیثیت امروز نظام، تا حدّ زیادی مدیون بسیج و حضور همه جانبه مردم در آن بوده است.

تلاش و همراهی بسیجیان با اخلاص و با بصیرت در عرصه‌های علمی، فرهنگی و سازندگی به‌ویژه در محرومیت‌زدایی و کمک به مردم در حوادث واتفاقات مختلف بیانگر مسئولیت‌پذیری متعهدانه و همدلانه برای غلبه برمشکلات دارد. نیروهای جهادی این نهاد مردمی نیز درکنار سازمان نوسازی مدارس کشور موجب برکات و آبادانی در عرصه های مختلف آموزش و پرورش برای مردم عزیز به ویژه در مناطق محروم و دور دست کشور بوده اند.

با گرامیداشت یادامام وشهدا، هفته بسیج را خدمت تمام بسیجیان سرافراز به ویژه به همکاران و بسیجیان عزیز پایگاه شهید صادقی مقدم تبریک گفته و امیدوارم در مسیر اهداف عالیه این نهاد مردمی و انقلابی حرکت کنیم و موفق باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار