در سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار شد؛

مراسم یادبود زنده‌یاد حجت الاسلام جواد اژه‌ای

تهران (پانا) - مراسم یادبود دکتر اژه ای از سوی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان با حضور خانواده دکتر اژه‌ای، دوست‌داران ایشان و دانش‌آموختگان و دوست‌داران سمپاد در فضای مجازی از ساعت 15 تا 17 عصر روز جمعه 30 آبان 99 و به مدت بیش از چهار ساعت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
مراسم یادبود زنده‌یاد حجت الاسلام جواد اژه‌ای

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، مراسم یادبود دکتر اژه‌ای با قرائت آیاتی از قرآن مجید و پیام مقام معظم رهبری«مد ظله العالی» آغاز شد.

در ادامه مراسم الهام یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان به بیان بخش‌هایی از اثرات دکتر اژه ای در سمپاد و جامعه علمی کشور و خاطره‌هایی از پدر معنوی سمپاد پرداخته و یاد و خاطره ایشان را گرامی داشت.

پس از سخنان رئیس سمپاد زینب اژه‌ای، فرزند دکتر اژه‌ای به بیان نکاتی از مجاهدت‌های ایشان در دوران تصدی ریاست سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و دغدغه‌های ایشان برای این سازمان و دانش‌آموزان سمپادی پرداخت و از حضور شرکت کنندگان در مراسم و پیام‌های دوست‌داران آن عالم مجاهد تشکر کرد.

در ادامه پیام ویدئویی محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش به مناسبت درگذشت پدر معنوی سمپاد که از زوایایی دیگر از دغدغه‌ها و توجه همیشگی دکتر اژه‌ای به سمپاد و دانش‌آموزان صحبت می‌کرد پخش شد.

بر اساس این گزارش سورنا ستاری معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان هم با پیامی ویدوئویی در این مراسم شرکت و از نقش دکتر اژه‌ای در ایجاد بنیاد ملی نخبگان و توجه ویژه او به مقوله نخبگانی صحبت کرد.

در این مراسم تعداد دیگری از دانش آموختگان و همکاران قدیمی دکتر اژه‌ای به بازگو کردن خاطرات خود از رئیس فقید سمپاد و همچنین ابراز سوگ و غم در فقدان این عالم مجاهد صحبت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار