حق‌شناس در بازدید از محله عبدل آباد منطقه ۱۹ مطرح کرد:

هایپر پسماند خشک الگویی برای تفکیک از مبداء در محلات شهر تهران

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با همراهی شهردار منطقه 19 و شورایاران از محله عبدل آباد بازدید میدانی کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
هایپر پسماند خشک الگویی برای تفکیک از مبداء در محلات شهر تهران

به‌گزارش شورای شهر تهران، محمد جواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ضمن بازدید از محل تخریب پاساژ توحید و بازگشایی معبر شکوفه از مدیریت شهری منطقه قدردانی کرد و گفت: اجرای این طرح نیاز چندین ساله شهروندان را برآورده کرده، بار ترافیکی این محدوده و منطقه را کاهش داده و رضایت مندی اهالی را به ارمغان آورده است.

او سپس از عملیات اجرایی تعریض و رفع معضل ترافیکی خیابان سبلان، مناسب‌سازی و آسفالت کوچه‌های پامچال و اصلاح هندسی و ایجاد میدانگاه در خیابان انقلاب مقابل پایانه شهید سروری بازدید کرد.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ضمن بازدید از اولین هایپر پسماند خشک کشور در این منطقه آن را طرحی پایلوت برای سایر مناطق دانست و افزود: نمونه این طرح می‌تواند در دیگر محلات منطقه و شهر تهران راه اندازی شده تا علاوه بر کمک به جمع‌آوری پسماندخشک و تفکیک از مبداء، نیازهای شهروندان نیز با خرید از این مکان برطرف شود.

در این بازدید علی توکلی شهردار منطقه نیز درخصوص اهمیت تعریض خیابان سبلان و رفع مطالبه چندین ساله اهالی این معبر در رفع معضل ترافیکی آن صحبت کرد.

به گفته توکلی طی پیگیری‌های صورت گرفته و با اقدامات حقوقی ملک معارض واقع در این خیابان تخریب و معبر باز شد. ضمن اینکه با توجه به قرارگیری ساختمان ستاد مدیریت بحران در خیابان سبلان این اقدام اهمیت بسزایی در تسریع خدمات‌رسانی و تردد خودروهای امدادی در مواقع بحرانی دارد.

این مسئولین در حاشیه این بازدید در رزمایش کمک‌های مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی بین افراد کم برخوردار، اقشار آسیب‌دیده از کرونا درسرای محله عبدل آباد حاضر شده و از خیرین و شورایاران به پاس این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه تقدیر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار