جزئیات ممنوعیت ترددها در اصفهان از اول آذر ماه اعلام شد

اصفهان(پانا) _ سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان خبر داد ۱۰ شهرستان نارنجی دراستان اصفهان برخوار، بویین میاندشت، چادگان، خوانسار، دهاقان، سمیرم، شاهین‌شهر، فریدون‌شهر، نجف‌آباد و خور و ۱۴ شهرستان قرمز آران و بیدگل، اردستان، اصفهان، تیران، خمینی‌شهر، شهرضا، فریدن، فلاورجان، کاشان، گلپایگان، لنجان، مبارکه، نایین و نطنز هستند.

کد مطلب: ۱۱۴۰۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات ممنوعیت ترددها در اصفهان از اول آذر ماه اعلام شد

حجت اله غلامی سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: برای خدمات ضروری یک سوم کارکنان در وضعیت قرمز و یک دوم کارکنان در وضعیت عادی می‌توانند حضوری کار کنند، در بخش تجاری، بازرگانی، خدماتی و مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴، دو هفته تعطیلی اعمال خواهد شد و تخلف از این دستورالعمل برای مشاغل پلمب به مدت ۱۵ روز است.

وی اضافه کرد: ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی از شهرهای قرمز به دیگر شهرها ممنوع، همچنین ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای قرمز ممنوع است، برای متخلفان از این دستورالعمل‌ اعمال جریمه یک میلیون تومانی برای خودروهای شخصی در نظر گرفته شده که هر ۲۴ ساعت یک بار عمل می‌شود.

وی درادامه تصریح کرد: در شهرهای قرمز محدودیت تردد را داریم که تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در سطح شهر ممنوع است، البته خودروهای مورد نیازی که به تأیید فرمانداری و بخش‌های مربوطه رسیده است، جریمه برای ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ۲۰۰ هزار تومان برای تردد خودروهای شخصی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار