معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران :

ترویج و فرهنگ‌سازی پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی با ارتقاء مهارت‌های خودمراقبتی

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از اعلام برنامه های هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی در مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
ترویج و فرهنگ‌سازی پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی با ارتقاء مهارت‌های خودمراقبتی

سید مجتبی هاشمی با اشاره به راه اندازی رسمی 1 هزار و 49 کانون یاریگران زندگی در شهرستان‌های تهران گفت: با هدف استفاده از ظرفیت مدارس برای اجرای طرح ها و فعالیتهای پیشگیرانه طرح کانون یاریگران زندگی که از طرح‌های بنیادی پیشگیری از آسیب‌ها در مدارس است امسال در30 درصد مدارس استان اجرا می‌شود.

این مقام مسئول آموزش‌های رشدمدار و استفاده از ظرفیت تشکلها و محلات در اقدامات پیشگیرانه را از جمله برنامه‌های این طرح دانست و افزود: آموزش کارکنان در 3 بخش و بصورت غیرحضوری برای 18 هزار نفر از فرهنگیان در قالب ضمن خدمت از کتاب "پیشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهای پرخطر"در سه مقطع برگزار خواهد شد.

او با اشاره به راه‌اندازی رسمی 1هزار و 49 کانون یاریگران زندگی، یادآور شد: تقدیر از برگزیدگان استانی نهمین جشنواره نوجوان سالم، آغاز به کار آموزش‌های مجازی توسط مدارس در اجرای طرحهای خودمراقبتی، مدارس عاری از خطر و پیشگیری از رفتارهای پرخطر در سه بخش دانش‌آموزان، کارکنان و اولیا، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار