معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

زیرساخت‌های لازم در زمینه توسعه فضاهای پرورشی و تربیتی باید فراهم شود

تهران(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران درجلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران بر اهمیت توسعه فضاهای پرورشی جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تاکیدکرد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
زیرساخت‌های لازم در زمینه توسعه فضاهای پرورشی و تربیتی باید فراهم شود

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران سید مجتبی هاشمی گفت: توسعه فضاهای پرورشی موجبات رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان، کسب مهارت‌های زندگی، پاسخگویی به سوالات اساسی آنها و ارائه فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی وهنری را فراهم می کند که نباید از آن غافل شویم.

او سرانه فضاهای تربیتی در شهرستان‌های استان تهران را بسیار پایین دانست و افزود: تنها ۳فضای اردوگاهی در این استان جهت استفاده دانش‌آموزان وجود دارد که باید در جهت توسعه آن اقدامات بسیار جدی‌تری صورت گیرد.

هاشمی تربیت شهروند سالم، خوب و توانمند را از اهداف عالی تعلیم و تربیت دانست و افزود: باید زیرساخت‌های لازم در زمینه توسعه فضاهای پرورشی و تربیتی فراهم شود و با احداث مراکز اردوگاهی، کانون‌های فرهنگی تربیتی و مراکز مشاوره جهت جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی اقدام کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به شهرهای جدیدالتاسیس مانند پرند و پردیس تصریح کرد: با توجه به بافت جمعیتی این شهرها و مهاجرت‌های بسیار به آنها، شدیداً نیازمند توجه به افزایش فضاهای پرورشی، اردوگاهی، کانون ها و مراکز مشاوره هستیم و نباید از این نیاز جدی دانش آموزان در این شهرها غافل شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار