در آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز انجام شد؛

 تجلیل از دانش آموزان برتر جشنواره کشوری " هر خانواده یک کانون یاریگر زندگی

اهواز (پانا) -  با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز، معاونت های پشتیبانی و پرورشی و کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل، از دانش آموزان برتر جشنواره کشوری «هر خانواده یک کانون یاریگر زندگی» تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
 تجلیل از دانش آموزان برتر جشنواره کشوری " هر خانواده یک کانون یاریگر زندگی

اسکندر ممبینی ضمن قدردانی از زحمات مدیران و والدین دانش آموزان برتر گفت: اکنون که در شرایط بیماری کرونا به سر می بریم، معلمان و دانش آموزان توانمند، می توانند با ارائه کارهای فرهنگی و هنری بهترین روش ها را برای مقابله با این بیماری پیشنهاد دهند. وظیفه ماست که از این گونه کارها استقبال، حمایت و قدردانی کنیم.

او افزود: نقش فرزندان در اطلاع رسانی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی مهم است. دانش آموزان باشرکت در این طرح، آمادگی خود را برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی ناشی از کرونا نشان دادند.
در انتها مدیران و دانش آموزان برگزیده مطالبی را کوتاه پیرامون این طرح بیان کردند و توسط مسئولین با تقدیم لوح تقدیر و هدیه از عزیزان تجلیل شد.

گفتنی است این برنامه از سوی وزارت آموزش و پرورش و با همکاری و میزبانی استان فارس بصورت مجازی برگزار شد و دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز کسب 11 مقام اول تا سوم را کسب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار