تالیف 6 جلد کتاب درسنامه ابتدایی در فارس

شیراز (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه درسنامه‌های آموزشی برای پایه‌های اول تا ششم ابتدایی تدوین شده است گفت این درسنامه‌ها حالت خودآموز دارند و حتی والدین هم می‌توانند به راحتی با فرزندانشان کار کنند.

کد مطلب: ۱۱۴۰۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
تالیف 6 جلد کتاب درسنامه ابتدایی در فارس

محمد فیاض‌پور در آیین رونمایی از 6 جلد کتاب درسنامه (خودآموز) ویژه دانش‌آموزان ابتدایی در ارتباط زنده با جمعی از فرهنگیان سراسر استان از طریق ویدئو کنفرانس با اشاره به اینکه با بروز بحران کرونا آموزش و پرورش کشور و استان فارس سیاست تداوم آموزش را با قدرت ادامه داده است، گفت: در این راستا درسنامه‌های خودآموز ویژه دانش‌آموزان مناطق محروم و بدون امکانات رسانه‌ای تهیه و تدوین شده و در دسترس همه دانش‌آموزان استان به صورت کاملا رایگان قرار گرفته است.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس با اشاره به تالیف 6 جلد درسنامه ویژه پایه‌های ابتدایی افزود: این درسنامه‌ها در کارگروه‌‌های کارشناسی شده و با حضور ناظران علمی، گرافیست‌ها، طراحان، روان‌شناسان، مولفین و پتانسیل‌های بسیار بالایی که در استان حضور داشتند تهیه شده است.
فیاض‌پور ادامه داد: با ارزیابی به عمل آمده کیفیت این درسنامه‌ها به گونه‌ای بوده که نه تنها دانش‌آموزان مناطق محروم، روستایی و عشایری که هدف و مخاطب اصلی در تهیه این درسنامه‌ها بودند بلکه دانش‌آموزان مدارس شهری و برخوردار هم می‌توانند از آنها استفاده کنند.
او با بیان اینکه این درسنامه‌ها توسط معلمان استان فارس برای اولین بار در کشور تالیف شده است افزود: ماموریت بعدی ما تشکیل یک تیم متشکل از کارشناسان برای ارزیابی اثرگذاری این خودآموزها در میزان یادگیری دانش‌آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار