کرونا ورزشگاه آزادی را تعطیل کرد؛ دیدار پرسپولیس و صنعت نفت لغو می‌شود؟

تهران (پانا) بدنبال شیوع گسترده کرونا ویروس، ورزشگاه آزادی هم مانند سایر مجموعه‌های ورزشی مناطق قرمز تعطیل خواهد شد، اما آیا این تعطیلی شامل دیدار پرسپولیس و صنعت نفت خواهد شد؟

کد مطلب: ۱۱۴۰۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
کرونا ورزشگاه آزادی را تعطیل کرد؛ دیدار پرسپولیس و صنعت نفت لغو می‌شود؟

ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت‌ها جدیدی را برای مبارزه با کرونا ویروس وضع کرده و از شنبه یک آذر قرار است این محدودیت‌ها در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد اجرا شود، محدودیت‌هایی که براساس آن ورزشگاه‌ها و اماکن ورزشی در شهرهای قرمز تعطیل خواهند بود.

بر همین اساس ورزشگاه آزادی هم اعلام کرد از روز شنبه به مدت دو هفته وارد تعطیلات خواهد شد، موضوعی که به نظر می‌رسید روی لیگ برتر فوتبال ایران هم تاثیر خواهد گذاشت و دیدار عصر شنبه پرسپولیس مقابل صنعت نفت را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

اما براساس اعلام یکی از مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران به خبرنگار پانا، دیدار پرسپولیس و صنعت نفت براساس برنامه خود عصر روز شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و تعطیلی این مجموعه ورزشی شامل ورزشگاه نخواهد شد.

البته پیش از این ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش در اطلاعیه شماره 20 خود اعلام کرده بود مسابقات لیگ‌های ورزشی و اردوهای ملی براساس برنامه خود ادامه خواهند داشت و خبری از تعطیلی آنها نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار