استاندار خراسان شمالی:

 محدودیت های جدید از شنبه اول آذرماه درخراسان شمالی نیز اعمال می شود

بجنورد (پانا ) - استاندار خراسان شمالی اعلام کرد از روز شنبه اول آذرماه ۹۹ محدودیت های جدید در استان خراسان شمالی نیز اعمال می شود .

کد مطلب: ۱۱۴۰۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
 محدودیت های جدید از شنبه اول آذرماه درخراسان شمالی نیز اعمال می شود

محمد علی شجاعی، در ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا که در محل استانداری برگزار شد، افزود: هدف از اجرای طرح فوق، حفظ سلامتی مردم و قطع زنجیره انتقال است.

وی با بیان اینکه بعد از دو هفته باید وضعیت استان در کنترل بیماری کرونا رو به بهبودی باشد، تصریح کرد: این بهبودی بستگی به میزان عملکرد دستگاه های اجرایی، تلاش مدیران و اطلاع رسانی ها دارد.

شجاعی در ارتباط با محدودیت ترددها نیز افزود: شهرهایی که در وضعیت قرمز و نارنجی و دارای کمربندی هستند تردد خودروهای غیر بومی فقط از طریق کمربندی و در صورت نبود کمربندی باید یک مسیر ویژه از سوی فرمانداری ها جهت تردد اعلام شود.

وی در خصوص تردد کارکنان ادارات به سایر شهرستانها نیز گفت: تردد کارکنان به ویژه به شهرهای دارای وضعیت قرمز باید با اعلام فرمانداران و بر اساس ارائه نامه و تطبیق کارت شناسایی انجام شود.

وی بر افزایش ارائه خدمات غیر حضوری تاکید و اظهار کرد: این امکان با اطلاع رسانی توسط صداوسیما و رسانه ها محقق می شود.

شجاعی تصریح کرد: تمام شهرستانها باید سالن های بزرگ خود را که مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی استان است در اختیار آنان قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد : وضعیت اقتصادی کسبه ها و بازاریان بر کسی پوشیده نیست و به خاطر آنان این طرح دیرتر به مرحله اجرایی رسید، اما در حال حاضر چاره ای نیست زیرا محور اصلی کار ما سلامتی و جان مردم است.

شجاعی با اشاره به اینکه خراسان شمالی جزو استانهای پیشرو در پرداخت تسهیلات به کسبه ها است، اظهار کرد: اگر نیاز به ارائه تسهیلات بیشتری است اقدامات لازم با همکاری بانک های استان انجام شود.

وی افزود: تعداد نیروهای در فرمانداری ها بنا بر تشخیص خود فرماندار خواهد بود اما نباید به هیچ عنوان شاهد حضور کارمندان با سن بالا و دارای بیماری زمینه ای باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار