نهادینه سازی فرهنگ غنی انفاق و کمک به دانش آموزان نیازمند مهمترین هدف پویش لبخند رضایت است

کرمان(پانا) - رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان با اشاره به اجرای پویش لبخند رضایت در استان از مهر ماه سال جاری گفت نهادینه سازی فرهنگ غنی انفاق و کمک به دانش آموزان نیازمند مهمترین هدف پویش لبخند رضایت است.

کد مطلب: ۱۱۴۰۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
نهادینه سازی فرهنگ غنی انفاق و کمک به دانش آموزان نیازمند مهمترین هدف پویش لبخند رضایت است

به گزارش اداره کل بسیج فرهنگیان کرمان، محمد علیرضایی در نشست کارگروه استانی پویش لبخند رضایت با اشاره به نمایش جلوه های ویژه ایثارگری و فداکاری توسط معلمان در شرایط شیوع ویروس کرونا خاطر نشان کرد: جلوه های ویژه معلمی و مجاهدت و فداکاری فرهنگیان در شرایط فعلی برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد بود.
وی به ابتکارات و نوآوری فرهنگیان در شرایط شیوع کووید ۱۹ اشاره کرد و افزود: فرهنگیان کرمانی علاوه بر انجام رسالت معلمی در قالب کمک های مومنانه برای دانش آموزان نیازمند خود گوشی هوشمند همراه، لوازم التحریر، دستگاه تلویزیون و بسته های غذایی نیز تهیه کردند.
علیرضایی با اشاره به اجرای پویش لبخند رضایت در مدارس استان از مهر ماه سال جاری گفت: ایجاد یک نهضت همگانی مستمر برای کمک به جامعه معلمان و دستگاه آموزش و پرورش برای اجرای بهینه برنامه ها و فعالیت‌های پرورشی و آموزشی در دوران کرونا و همچنین مقابله و ترمیم زیان‌های ایجاد شده از جمله اهداف پویش لبخند رضایت است.
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان گفت: با توجه به تبیین و تبلیغ گسترده و مستمر مجاهدت‌های بی وقفه و شبانه روزی معلمان در شرایط کرونا باید با روش‌های ابتکاری از معلمان تشکر عملی صورت گیرد.
محمد علیرضایی مردم محوری( مشارکت و رضایت حداکثری)، ابتکار و نوآوری، شناسایی معلمان الگو و معرفی آنان به جامعه و شناخت نیازهای اساسی دانش آموزان و رفع این نیاز ها را از مهمترین محور های پویش لبخند رضایت دانست.
وی با بیان اینکه تربیت انسان در طراز جمهوری اسلامی ایران مهمترین رسالت آموزش و پرورش است خاطر نشان کرد: برای تربیت نسلی کارآمد و متعهد در کنار آموزش و پرورش هستیم.
بر پایه این گزارش، نشست کار گروه استانی پویش لبخند رضایت با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و سایر اعضا برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار