مردم به شایعه کمبود اکسیژن در نیشابور توجه نکنند

نیشابور ( پانا)- رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در خصوص شایعات اخیر مبنی بر فوت بیماران کرونایی بیمارستان 22 بهمن بر اثر کمبود اکسیژن گفت مردم به شایعه فوت بیماران بر اثر کمبود اکسیژن توجه نکنند. اگر بر اساس این شایعات، فوت بیماران بر اثر قطع و یا کمبود اکسیژن بود بایستی همه بیمارانی که نیاز حاد به اکسیژن داشتند فوت می شدند.

کد مطلب: ۱۱۳۹۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
مردم به شایعه کمبود اکسیژن  در نیشابور توجه نکنند

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور، محسن عظیمی نژاد با تاکید بر این که در دوران شیوع کرونا هیچ گونه قطعی اکسیژن نداشتیم افزود: نیاز به اکسیژن و پیش بینی برای تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران همواره مورد توجه بوده است.
رئیس دانشکده علوم پزشکی یادآور شد در اسفند 98 کل اکسیژن مورد نیاز بیماران توسط 100 عددکپسول اکسیژن تامین می شدو در فروردین و اردیبهشت ۹۹، علاوه بر تهیه 200عددکپسول مازاد بر تعداد قبلی، یک دستگاه اکسیژن ساز مولد 600 لیتر در دقیقه نیز خریداری و نصب شد و پس از آن مخزن کسیژن 10 تنی خریداری شد و دومین دستگاه اکسیژن ساز را نیز تهیه کردیم که در روزهای آتی نصب خواهدشد.
وی ادامه داد: در زمان انتقال اکسیژن به تانک اکسیژن باید تانک اکسیژن از مدار خارج شود تا بتواند اکسیژن را تزریق کند و در این زمان از کپسول های موجود و سیستم های ذخیره اکسیژن استفاده می شود تا پس از شارژ شدن، تانک اکسیژن مجددا وارد مدار شود و این فرایند به صورت مکرر اتفاق می افتد.
عظیمی نژاد ادامه داد: در پایان از شهروندان خواست به شایعات توجه نکنند و مطمئن باشند خدمتگزاران آنها در دانشکده علوم پزشکی نیشابور تمام سعی و تلاش خود را برای تامین نیازهای درمانی خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار