فرماندار اسلامشهر:

تجلی روحیه ایثارو فداکاری بسیجیان، درکادردرمان کشور

اسلامشهر (پانا) - به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه‌های امسال هفته بسیج متفاوت از سال‌های گذشته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان اسلامشهر اجرا خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلی روحیه ایثارو فداکاری  بسیجیان، درکادردرمان کشور

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج شهرستان اظهارکرد: هشت سال دفاع مقدس نقطه اوج مجاهدت‌ها و فداکاری بسیجیان بود و این شجره طیبه از زمان تأسیس به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در تاریخ پنجم آذرماه سال ۵۸ تاکنون منشا اثر و خدمت به مردم در حوزه‌های مختلف است.

او افزود: برچیده شده بساط داعشیان و گروه‌های تکفیری در منطقه نیز با فرماندهی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حضور بسیجیان در میدان و حاکم شدن روحیه بسیجی در محور مقاومت در کشورهای مختلف منطقه بود.

فرماندار اسلامشهر در ادامه با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه‌های امسال هفته بسیج متفاوت از سال‌های گذشته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا خواهد شد،بیان کرد: علاوه بر تقدیر از کلیه کادر درمان شهرستان که توسط سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) انجام می‌شود، شش نفر از نیروهای کادر درمان نیز به عنوان بسیجیان نمونه معرفی و از آنان تجلیل بعمل خواهد آمد.

او تصریح کرد: مسئولان ادارات و دستگاه‌های مختلف امسال به جای دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و بسیجیان پیشکسوت در یک روز مشخص از طریق تماس تلفنی با این عزیزان گفتگو خواهند کرد.

مرسلپور خاطر نشان کرد: بسیجیان همیار محیط زیست نیز در راستای حفظ سلامت محیط زیست و با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر با مشارکت و هماهنگی اداره محیط زیست و سپاه نواحی اسلامشهر و چهاردانگه آغاز بکار خواهند کرد.

برگزاری رژه موتوری و خودرویی اقتدار بسیج، اهداء لوح تقدیر به ۲۵۰۰ رزمنده و ایثارگر پیشکسوت، افتتاح رادیو بسیج، تجلیل از فرمانده پایگاه‌های بسیج شهرستان، تداوم برگزاری مراسم آبروی محله، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، ارائه خدمات رایگان توسط اقشار و کانون‌های مختلف بسیج به مردم و تجلیل از ایثارگران معراجی( افراد شاغل در غسال‌خانه‌های شهرستان) از جمله برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان اسلامشهر عنوان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار